וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הציפיות תמיד בשמיים, העונה נגיע עם פרופיל נמוך"

23.6.2013 / 17:59

באר שבע קיימה אימון בכורה בווסרמיל בנוכחות כ-300 אוהדים. פאיוביץ' הגיע, ברדה לא. עודד גביש הוצע להפועל תל אביב

דייב בוימוביץ'

הפועל באר שבע פתחה רשמית את עונת 2013/14 כשהיום (ראשון) אחר הצהריים קיימה את האימון הראשון שלה בווסרמיל תחת אלישע לוי בנוכחות כ-300 אוהדים. לאימון הגיעו שחקני הרכש החדשים, בהם קובי דג'אני, בן ביטון ובן תורג'מן וכן בלם פרטיזן בלגרד בעונה החולפת טומיסלב פאיוביץ'. השחקן שמיוצג על ידי סוכני השחקנים גלעד קצב ושלומי בן עזרא אמור לחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לרכישת הכרטיס בסיומו. מאות מאוהדי הפועל באר שבע הגיעו לווסרמיל והמתינו לשחקנים, שעלו לאימון באיחור.

ומה עם אליניב ברדה? השחקן שסיכם את תנאיו כבר לפני כשבועיים מחכה לטיוטת החוזה שאמורה להגיע אליו הלילה. השחקן יחתום על החוזה בבלגיה וישלח אותו בפקס למשרדי המועדון, מה שייחשב לחתימה רשמית של השחקן שיוצג בהמשך במסיבת עיתונאים. במועדון מעריכים כי החתימה הרשמית תתקיים מחר.

אימון פתיחה הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
העונה יצאה לדרך/דייב בוימוביץ'

גם החלוץ עידו אקסברד, שקיבל אישור לעזוב, מתאמן. עוד לפני שהחל האימון, אוהדי הקבוצה הרימו את אלישע לוי על הכתפיים וקראו בשמו של המאמן. כמו כן, המועדון אפשר לאוהדים להצטלם עם השחקנים. גם דג'אני הונף בהמשך על כתפי האוהדים. לוי אמר: "זה עונה חדשה עם אנרגיות חדשות. זה כמו היום הראשון ללימודים. אנחנו נעשה כל מה שצריך על מנת שתהיה קבוצה טובה. הציפיות הן תמיד בשמיים כי זאת באר שבע. אני מקווה שהעונה נעשה יותר ונדבר פחות, נגיע עם פרופיל נמוך ונעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שלנו".

עוד בטרם החל האימון החלו חלק מהאוהדים לקרוא בשמו של ברדה, וזאת למרות שהוא אינו בארץ. "הסמל חזר, באימון הראשון שלו תראו מה הפוטנציאל של הקהל שלנו", הסביר אחד מהם. שחקנים נוספים שהגיעו לווסרמיל הם המגן אביתר אילוז, שטרם חתם על החוזה החדש לשנתיים בעקבות חילוקי דעות לגבי שכרו ואופיר דוידזאדה, שבינתיים לא ממהר לחתום על חוזה משודרג לחמש שנים.

הקשר וויליאם סוארס הגיע בסופו של דבר לאימון לאחר שנחת לפנות בוקר בישראל. בינתיים, מתברר כי הבלם עודד גביש הוצע להפועל תל אביב שייתכן שתיכנס למשא ומתן לגבי צירופו. גביש לא הגיע לאימון ובכל מקרה לא אמור לסכם בקרוב, אבל ייתכן מאוד שבהמשך העסקה תרקום עור וגידים. שחקן נוסף שלא מתאמן הוא החלוץ הפצוע, יוסף אבו לאבן. באר שבע תצא למחנה האימון שלה בפולין בסוף יולי, כשעד אז אלישע לוי ינסה לצרף עוד קשר קדמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
ביקש לשמור על צניעות. אלישע לוי/דייב בוימוביץ'
קובי דג'אני, שחקן הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
התקבל בחמימות. דג'אני/דייב בוימוביץ'
סיראז' נאסר, שחקן הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
על הכתפיים. נאסר/דייב בוימוביץ'
שחקני הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
שחקני הפועל באר שבע/דייב בוימוביץ'
בויאן מרקוביץ', שחקן הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
בויאן מרקוביץ'/דייב בוימוביץ'
וויליאם סוארס, שחקן הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
וויליאם סוארס/דייב בוימוביץ'
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully