וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטור 96: חגיגת קיץ

בועז קורפל, אגו טוטאל

23.6.2013 / 16:33

העונה החדשה של בלאטור נפתחה בערב קרבות מרתק ומלא באקשן, שכלל את "מכונת המלחמה" ונוק אאוט מדהים

סבב בלאטור מועבר בשידורים ישירים בערוץ אגו טוטאל

זירת הקרבות של "בלאטור MMA" חזרה מחופשה וכמה טוב שכך. הבשורה של אמרגני הקרבות בבלאטור היא שעונת הקיץ תהיה אטרקטיבית יותר, מהירה יותר וכתוצאה מכך, קטלנית יותר. פרט לאירועי הקרבות שישודרו בערוץ "אגו טוטאל" תעלה לשידור גם סידרת הריאליטי המעניינת שמזכירה את פורמאט הריאליטי המוזיקאלי "דה ווייס" אלא שהפעם במקום לבחור מנטור מוזיקאלי, יצטרכו הלוחמים שהוזמנו לסידרה לבחור מנטור שהוא מאמן או לוחם MMA וארבעת המועמדים אכן ראויים ובעלי נוכחות ושם בעולם ה-MMA בשנים האחרונות: רנדי קוטור, ג'ו וורן, גרג ג'קסון ופראנק שמרוק.
ארבעתם נכחו באולם באוקלהומה ואף השתתפו בשידור החגיגי של פתיחת הקיץ והוסיפו מימד מקצועני משלהם.

הערב נפתח עם שני קרבות חצי גמר (להבדיל מהעונות הקודמות שבהן התמודדו בטורניר שמונה לוחמים, החל מהעונה יהיו ארבעה בלבד) ובהם נפגשו רון ספארקס האמריקני מול ויטאלי מינאקוב הרוסי הבלתי מנוצח שהמשיך את מסורת החיסולים שלו ושלח את ספארקס לקרשים כבר אחרי שלושים ושתיים שניות מפתיחת הקרב ואותת לקטגוריית המשקל הכבד כי הפעם יש לכולם עסק עם לוחם מזן אחר לגמרי. בקרב השני נפגשו ריצ'ארד הייל המוכר מהעונות הקודמות שקיבל הזדמנות נוספת מול ריאן מרטינז שמראה גופו העגלגל הטעה את הצופים וגם את יריבו שלא שרד את מכות האגרוף החזקות של מרטינז שהביס את הייל תוך שתי דקות ו-19 שניות.

מרטינז ומינאקוב ייפגשו בגמר עונת הקיץ במשקל כבד ועל פי הנתונים של השניים ולאור הביצועים שלהם בערב הפתיחה, אנחנו צפויים לקבל קרב מרתק ועוצמתי.

הקרב הבא בזירה בטאקרוויל אוקלהומה, הפגיש את ג'ון קופנהיבר האמריקני שהחליף את שמו ל"מכונת מלחמה". הלוחם האמריקני כבש בשנתיים האחרונות את הכותרות בגלל הסתבכויות עם החוק ובזכות יחסיו עם בת זוגו שמתפרנסת ככוכבת פורנו בארה"ב ולאו דווקא בזכות הישגים מרשימים בזירה. "מכונת מלחמה" לא השתתף בקרב מקצועני מזה 19 חודשים והחשש אצל אנשיו היה כי החלודה שלו כלוחם עשויה לקלקל את התוכניות לעתיד. מולו ניצב בלאס אוונה שלא התרגש מכל הרעש שנוצר סביב הקרב וקיווה בסתר ליבו לגנוב את ההצגה. בשניות הראשונות של הקרב, נראה היה כי תכנית הפעולה של אוונה אכן מבוצעת בקפידה, אך ככל שמחוגי השעון נעו קדימה, התפרקה החלודה של "מכונת המלחמה" ומתחתיה התגלה לוחם סופר אגרסיבי ומיומן שיכול בקלות להיחשב בין עשרת הלוחמים הטובים בעולם במשקל 77 ק"ג (בינוני-קל). קצב ההתקפות והמכות שנחתו על אוונה הלך והתגבר עד שהשופט הזירה נאלץ להתערב בחלוף שלוש דקות ו-35 שניות ולעצור את הקרב. הניצחון הראשון של "מכונת המלחמה" שחרר המון לחץ במחנה שלו ויחד עם הלחץ, השתחררה גם הלשון של הלוחם המוכשר שלא התבלבל ופיזר איומים לכל עבר.

עוד לפני הקרב המרכזי של הערב בין "קינג מו" לבין סת' פטרוצ'לי, נערך קרב חצי גמר במשקל חצי-כבד בין רנאטו "בבאלו" סובראל לבין ג'ייקוב נואי. אוהדי ה-MMA הוותיקים זוכרים את ימיו הגדולים של סובראל ב-UFC, ובזירות האחרות שבהן הוא נלחם וקיוו כי החרפה של ההפסד שלו בעונה הקודמת של בלאטור והדחתו מהטורניר יתחלפו בניצחון מזהיר על נואי, אך לצערם שן אוהדיו וגם לצערו של סובראל זה לא קרה. לאחר שספג הפסד צורב ומכאיב, החליט סובראל להסיר את הכפפות ולהשאירן בזירה כאות לפרישתו מהספורט כלוחם פעיל. היה זה רגע מצמרר לראות את האיש שהטיל מורא על לוחמים גדולים וידועים, כשהוא מבין כי זמנו חלף ועדיף לפרוש ולהשאיר לדור הבא של הלוחמים את המלאכה. נואי גבר על סובראל בתום שלוש דקות וחצי בסיבוב השלישי בנוק אאוט טכני.

הקרב המרכזי שחתם את האירוע היה גם הוא במסגרת הטורניר העונתי של בלאטור, אם כי במשקל חצי-כבד. שני היריבים שנפגשו 24 שעות קודם לכן במעמד השקילה הרשמית, לא הותירו מקום לספק כי הרבה דם רע זורם ביניהם. מצד אחד ניצב סת' פטרוצ'לי שכבר צבר ניסיון גדול בקרבות MMA לרבות ב-UFC ובסטרייק פורס ורשם ניצחונות מרשימים על יריבים מפורסמים כמו קימבו סלייס ודן סברן והוא ממש לא התרגש מ"קינג מו", איתו הוא נלחם באותו ערב. יתרה מכך, הוא הפגין זלזול בכתרו של "קינג מו" כאשר הוא התייצב לשקילה עם ערימה של כתרים מקרטון שבאו מרשת ההמבורגרים המקומית ולעג לו מול עיני המצלמות.

בצד של "קינג מו" ניכר חשש כבד מהקרב הזה ותוצאתו. אמנם איש כבר לא הזכיר שם את הפציעה והניתוח שעבר קינג מו ברגל לפני כמה חודשים ארוכים, ואיש גם לא רצה לזכור כיצד קינג מו סיים את הקרב הקודם שלו בבלאטור כשהוא סופג נוק אאוט מדהים מאגרוף בסיבוב שפגע בו בצורה מדויקת ושלח אותו לקרשים כשהוא חסר הכרה. הפעם קיוו אנשיו של "קינג מו" שהסיפור ייראה אחרת.

פתיחת הקרב לא בישרה את סופו. אחרי כמה שניו של גישושים וניסוי של חילופי מהלומות, ירדו שני הלוחמים לקרקע כאשר פטרוצ'לי נדחק לעבר הגדר ו"קינג מו" ניצב מעליו תוך חיפוש מתמיד לכתובת לאגרופיו בפרצופו של פטרוצ'לי. כאשר הבין "קינג מו" שמטווח קרוב זה לא יעבוד, הוא נעמד על רגליו מלוא קומתו ואז במהלך מהיר הוא זרק את רגליו של פטרוצ'לי הצידה ובעצמו קפץ עם אגרוף ימני חזק כפלדה ישירות לסנטרו של פטרוצ'לי שלא הספיק למצמץ וכבר ספג את אחד הנוק אאוטים המהירים והקטלניים שנראו בעת האחרונה בזירה.

"המלך חזר" אמרו הכותרות של האירוע אחרי הניצחון המדהים של "קינג מו" על פטרוצ'לי, וכעת עלינו להמתין ולראות מה תהיה תוצאת הקרב בגמר בינו לבין ג'ייקוב נואי שחיסל קודם לכן את בבאלו סובראל.

  • עוד באותו נושא:
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully