וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: המנכ"ל אורי שילה יסיים את תפקידו

23.6.2013 / 14:03

אחרי שש שנים בתפקיד שילה יעזוב, רתם קמר יחליפו. שילה: "ההתאחדות בנקודת מפנה חיובית". לוזון: "דלתנו פתוחה בפניו"

ההתאחדות לכדורגל מסרה היום (ראשון) כי מנכ"ל ההתאחדות, עו"ד אורי שילה, הודיע כי יסיים את תפקידו בעוד כחודש. מי שיחליף את שילה בתפקיד יהיה הסמנכ"ל רתם קמר, שייכנס לתפקיד ב-1 באוגוסט.

אורי שילה מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
שילה/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

שילה מסר כי "ההתאחדות נמצאת כיום בנקודת מפנה חיובית וזאת גם נקודת המפנה שלי להמשיך הלאה. לאחר שש שנים בהן אני מכהן כמנכ"ל, החלטתי כי הגיעה העת לסיים פרק זה ולפתוח בפרק חדש.

"בשנות כהונתי כמנכ"ל לצדו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, צעדה ההתאחדות קדימה בכל המישורים, לרבות הארגוניים, הטכנולוגיים, המתקנים, בית הנבחרות וכמובן אירוע השיא של אירוח היורו. אני מודה לאבי לוזון על התמיכה, החברות והאמון שנתן בי. הבטחתי ליו"ר בבתאחדות כי תמיד אמשיך לסייע ככל שאדרש.

"ההתאחדות לכדורגל ועובדיה הם בית ומשפחה עבורי, לא ניתן היה להגיע לשום הישג בלי עובדי ההתאחדות המקצועיים, המחויבים והנאמנים, אני מאחל לכל מנכ"ל ולעצמי בעתיד לעבוד עם צוות מובחר שכזה.

"ההתאחדות לכדורגל הינה ארגון מקצועי, מודרני, חדשני ויעיל. ההתאחדות מוערכת כבר זמן רב על ידי אופ"א ופיפ"א וההתאחדויות השונות. אני שמח על הזכות שהייתה לי להיות חלק ולתרום את חלקי להצלחת וקידום הארגון.

"בפני ההתאחדות לכדורגל עוד עשייה ואתגרים רבים, אך ההתאחדות נמצאת כיום, לדעתי, בנקודת מפנה חיובית וזאת גם נקודת המפנה שלי להמשיך הלאה".

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
"נהניתי לעבוד איתו". לוזון/קובי אליהו

אבי לוזון מסר: "אני מודה מקרב לב לאורי שילה, על עבודתו בהתאחדות לכדורגל, אני באופן אישי נהניתי לעבוד איתו. אורי מנכ"ל מצוין שעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר במקצועיות, בנאמנות וביושרה גבוהה למקום עבודתו, ואני מאחל לו בהצלחה בכל תפקיד אשר ירצה. דלתה של ההתאחדות לכדורגל תמיד פתוחה לפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully