וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי במשא ומתן מתקדם עם ברשיה

לוואלה! ספורט נודע שהקבוצה מהליגה השנייה באיטליה הגישה לקשר הצעה רשמית לשלוש שנים, אחרי שהתרשמה ממנו ביורו

ישראל זגורי נמצא במשא ומתן מתקדם עם ברשיה מהליגה השנייה באיטליה. לוואלה! ספורט נודע שהקבוצה הגישה הצעה רשמית לחתום לשלוש שנים וזאת לאחר שנציגי המועדון כבר צפו בו במהלך יורו הצעירות. עוד נודע כי נשיא ברשיה לואיג'י קוריוני כבר שוחח עם השחקן בניסיון להגיע עמו להסכמות. על פי גורמים באיטליה, זגורי עשוי להמריא בימים הקרובים לברשיה על מנת למצות את המשא ומתן.

זגורי שוהה כרגע בישראל ועורך אימונים אישיים על מנת לשמור על כושר ובמהלך השבוע נציגיו ינסו להגיע לסיכום סופי על ההעברה. זגורי סיים את חוזהו בהפועל רמת גן, איתה ירד ליגה וזכה בגביע המדינה, והוא שחקן חופשי. לאחרונה הוזכר שמו כמועמד להצטרף לבית"ר ירושלים ומכבי תל אביב.

ישראל זגורי שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
יוצא לאירופה? ישראל זגורי/ברני ארדוב

ברשיה, שירדה ליגה בתום עונת 2010/11, סיימה את העונה החולפת במקום השישי בסרייה B ולא הצליחה לעלות דרך משחקי הפלייאוף. הביאנקואזורי משחקים באצטדיון סטדיו מריו ריגמונטי ומודרכת על ידי אלסנדרו קאלורי. אם זגורי יחתום, הוא יהיה הישראלי השני בהיסטוריה של המועדון אחרי טל בנין ששיחק בקבוצה בשלהי שנות ה-90.

זגורי, 23, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ונחשב לכישרון מבטיח. הוא שיחק שלוש עונות בקבוצת הבוגרים של הירוקים, אבל לא קיבל הרבה הזדמנויות, וב-2011 הושאל להפועל פתח תקוה. ב-2012 הוא הושאל לבני יהודה, ואת העונה האחרונה העביר בהפועל רמת גן. אשתקד כבש 7 שערים בליגה ובישל עוד 7. הוא השתייך לסגל הנבחרת הצעירה, וביורו 2013 פתח משחק אחד בהרכב ועוד משחק אחד נכנס כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully