וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע פותחת עונה. ברדה ממתין לחתימה בבלגיה

23.6.2013 / 7:15

במועדון צפויים להכריז על החתימה היום. שחקני הרכש ביטון, תורג'מן, דג'אני ופאיוביץ' יוצגו. סוארס עשוי לאחר לאימון הפתיחה

הפועל באר שבע תפתח אחר הצהריים (ראשון) את עונת 2013/14 באופן רשמי, כשתערוך את אימון הפתיחה בו יוצגו שחקני הרכש החדשים. במועדון מקווים שעסקת אליניב ברדה תיסגר סופית עד שעות הצהריים, כדי שיוכלו להכריז על הצטרפותו. מסיבת העיתונאים הרשמית תיערך בשלב מאוחר יותר ובה יהיו נוכחים אלונה ברקת, השוהה בחו"ל, המנכ"ל אסי רחמים והמאמן אלישע לוי.

השחקן, שמחזיק בהצעה מבלגיה, קרוב מאוד לסיכום תנאיו במועדון ושם מעריכים כי עורכי הדין יכריזו במהלך היממה הקרובה על סגירת אחת העסקאות הגדולות שעשה המועדון בשנים האחרונות. ברדה, שעל המגעים החשאים עימו פורסם בוואלה! ספורט, עדיין שוהה בבלגיה וממתין לסיכום סופי שרק לאחריו ינחת בישראל.

אליניב ברדה שחקן גנק. AP
עורכי הדין יכריזו במהלך היממה הקרובה על סגירת העסקה? אליניב ברדה/AP

עד כה סיכמו בקבוצה המגנים בן תורג'מן ובן ביטון, הקשר האחורי קובי דג'אני והבלם הסרבי טומיסלב פאיוביץ'. האחרון שמגיע מפרטיזן בלגרד כבר נחת בארץ ועבר בדיקות רפואיות בהצלחה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, יחתום על חוזה לעונה עם אופציה לרכישת כרטיסו משריף טיראספול, באמצעות סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא.

הבלם עודד גביש שביקש לעזוב את הקבוצה רשאי להתאמן עם הקבוצה, אך הבהיר להנהלה כי הוא אינו מעוניין להישאר ומחפש קבוצה בחו"ל. מספר קבוצות הוזכרו כמועמדות לקלוט את השחקן, בניהן הפועל תל אביב. אביתר אילוז אמור להגיע לאימון הפתיחה למרות שהצדדים לא הגיעו לסיכום, אבל ייתכן שמי שלא יופיע לאימון יהיה הקשר ויליאם סוארס, שהודיע לראשי המועדון כי הוא מתעכב בברזיל ולא בטוח שיספיק להגיע לישראל. בימים הקרובים יוזמנו מספר שחקנים מליגות נמוכות יותר למבחנים. שוער בני לוד בעונה החולפת, צליל חתוכה (24), עשוי להיות השוער השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully