וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגני דורש ממכבי חיפה להתגמש בנושא מעברו להפועל

21.6.2013 / 12:36

מתיחות בין המגן שסיכם אצל האדומים למועדון. איציק כהן הופיע לאימון: הקלו על מעברי לסכנין. סכנין ורמת השרון פנו לימפולסקי

המגן אוראל דגני דורש ממכבי חיפה להתגמש בנושא מעברו להפועל תל אביב, זאת לאחר שסגר את כל תנאיו עם האדומים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. שחקנים בקבוצה העידו כי דגני כועס על היחס כלפיו, אך במועדון טוענים כי הסכום ששולם עבורו, מיליון יורו, מצדיק חשיבה כלכלית אחראית בנושא השחרור. "דגני נמכר בסכום גבוה מאוד, גם ביחס לזרים גדולים שהגיעו לכאן. אין סיבה למהר", הבהירו במועדון.

השחקן עצמו מבקש לסיים את הפרשה כבר בשבוע הבא לאחר שהאדומים הבהירו לו שאם לא יזדרז יסכמו עם דור מלול. הקבוצה ערכה היום (שישי) אימון בים ואליו הגיע גם הבלם איציק כהן שביקש להקל על מעברו לסכנין תוך השתתפות בסכומים ריאליים משכרו. סכנין דורשת שחיפה תשתתף בכ-50 אלף דולר, כ-40 אחוז משכרו.

. שחקן הפועל תל אביב עדן שרם עם שחקן מכבי חיפה אוראל דגני. ברני ארדוב
יעבור למדים האדומים או לא? דגני/ברני ארדוב

חיפה זימנה את מוחמד כליבאת לפגישה ביום ראשון, במהלכה יקבל הקשר הודעה כי לא ישוחרר לקבוצה אחרת אם לא יחתום על חוזה. מלבד סכנין לה הוא נותן עדיפות, גם מכבי פתח תקוה והפועל עכו מעוניינות בשחקן. אם הצדדים לא יגיעו להבנות, ייתכן והשחקן יישב ביציע. כליבאת לא יחתום על חוזה חדש אלא אם יוצע לו שדרוג משמעותי ביחס לחוזה הנוכחי.

במועדון ממתינים לבלם דקל קינן, שעדיין לא קיבל את ההצעה הרשמית משפילד וונסדיי. בחיפה מעריכים שהסיכוי שיעבור לאנגליה נמוך, ואם עד מחר הבלם לא ימצא קבוצה הוא יזומן ביום ראשון או שני לפגישה בה יחתום רשמית על חוזה לשלוש שנים, בשכר ממוצע של 220 אלף דולר לעונה. הסיבה שבגללה קינן ממתין להצעה היא ההערכה לה הוא זוכה ממאמן הקבוצה דייב ג'ונס, שאימן אותו בעבר. שפילד סיימה בעונה החולפת במקום ה-18 בליגת המשנה באנגליה.

הבלם אנדריי פיליאבסקי קיבל הודעה כי ייצא למחנה והסיכוי שיישאר בקבוצה גבוה מאוד. אם אריק בנאדו ימצא חלוץ זר, דינו אנדלובו ישוחרר ללא קשר לתוצאות הבדיקות שלו. אביחי ידין, עידן ורד ואנדלובו לא מתאמנים בגלל הפציעות ואילו ויאם עמאשה ממשיך להתאמן בצדי המגרש. דלה ימפולסקי אינו מתאמן כלל והוא מחפש קבוצה בחו"ל, אך ההערכה היא שישחק בארץ. בני סכנין ורמת השרון פנו רשמית לשחקן.

שחקן מכבי חיפה דקל קינן מול שחקן הפועל תל אביב עדן שרם. ברני ארדוב
מכבי חיפה עדיין ממתינה. דקל קינן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully