וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קור פוט: "נהניתי מאוד בישראל, אשמח לאמן פה"

מאמן הולנד הצעירה, ששקל פרישה לאחר היורו, הבהיר שהוא מעוניין להדריך קבוצה בליגת העל: "אחליט בהתאם להצעות"

קור פוט, מאמן נבחרת הולנד הצעירה, התלהב מאוד מישראל במהלך יורו הצעירות ומעוניין לחזור לישראל כמאמן בליגת העל. במהלך הטורניר אנשי מקצוע רבים החמיאו לישראל ולארגון, אך פוט, כאמור, רוצה לעשות צעד מעבר. למקורביו אמר שהוא מעוניין לאמן בקבוצה בכירה בליגת העל. לפני הטורניר אמר שהוא צפוי לפרוש מאימון לאחר האליפות, אך כאמור, בימים האחרונים שינה את דעתו.

מאמן נבחרת הולנד הצעירה קור פוט. קובי אליהו
"הזמן שביליתי במדינה היה פנטסטי, גם בטורניר וגם לפניו, ואני אשמח להישאר פה". פוט/קובי אליהו

מכיוון שהפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכבי חיפה תפוסות, בסביבתו שוקלים לנסות לשדכו לבית"ר ירושלים. פוט כבר הספיק לשמוע על הקבוצה ועל העונה הבעייתית שחוותה, וגם על כך שהיא אמורה לעבור לידי בעלים חדש, אלי טביב. המאמן ההולנדי היה בטדי רק לפני שבוע, כשהולנד הצעירה שלו ניצחה 1:5 את רוסיה. פוט התרשם מאוד מאצטדיון טדי ומהעיר.

"נהניתי מאוד בישראל", אמר פוט לוואלה! ספורט מביתו בהולנד, ואישר שברצונו לאמן כאן. פוט לא התייחס לקבוצה ספציפית, והוסיף: "הזמן שביליתי במדינה היה פנטסטי, גם בטורניר וגם לפניו, ואני אשמח להישאר פה, ולאמן, אם אמצא את ההזדמנות והקבוצה המתאימה. אני אוהב את ישראל. אחרי 1 ביולי אני אדם חופשי, ובהתאם להצעות, אחליט".

קורנליוס חרט אלדריק פוט בן ה-62 החל את קריירת האימון שלו ב-1983, כעוזר מאמן באקסלסיור. לאחר מכן עבר מספר תפקידים, בין היתר בפיינורד, אל מאצרי ודרזדן. בין 2006 ל-2009 היה עוזרו של דיק אדבוקאט בזניט סנט פיטרסבורג, ואז זכו השניים עם הקבוצה באליפות רוסיה, בגביע אופ"א ובסופר קאפ. ב-2009 קיבל לידיו את נבחרת הולנד עד גיל 21. במוקדמות יורו 2011 סיימה הנבחרת במקום הראשון אך הודחה בפלייאוף, וביורו האחרון, בישראל, הודחו הכתומים בחצי הגמר לאחר 1:0 מול איטליה. במהלך הטורניר הוא ספג ביקורות קשות בהולנד, על החלטתו להחליף את כל 11 שחקני ההרכב הראשון במשחק השלישי בשלב הבתים, מול ספרד.

ב-1 ביולי, כאמור, מסתיים חוזהו של פוט בהתאחדות ההולנדית. בלי קשר לרצונותיו לאמן בישראל, פוט לא ימשיך לעוד קדנציה עם הולנד הצעירה.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

קור פוט מאמן נבחרת הולנד הצעירה. מגד גוזני
מה שיורו אחד יכול לעשות. פוט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully