וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה והפועל ירושלים ישתתפו ביורוקאפ

20.6.2013 / 11:19

האלופה תחזור לאירופה אחרי שנתיים. אילת הודיעה שהיא לא תופיע במפעל בשל היעדר אמצעים, וירושלים תקבל את מקומה

מכבי חיפה והפועל ירושלים קיבלו הזמנה להשתתף ביורוקאפ, המפעל השני בחשיבותו באירופה, בעונה הבאה. עוד קודם לכן פנתה מנהלת הליגה להפועל אילת שסיימה במקום השלישי כדי לבדוק אם הקבוצה תהיה מעוניינת להשתתף במפעל למרות שאין לאילת אולם מתאים העונה על הדרישות (מינימום 2,500 מקומות). בחיפה יקבלו את ההצעה, אבל מהמועדון נמסר כי "עדיין לא התקבלה החלטה בנושא". לגבי ירושלים, הנושא מורכב יותר בשל העברת הבעלות, אבל הקבוצה תשתתף במפעל. כזכור, קבוצת הרכישה של אורי אלון זכתה במכרז ואם העמותה לא תשווה את ההצעה, אלון יהיה הבעלים.

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
ינסו ליצור מסורת. בראד גרינברג/קובי אליהו

עוד קודם לכן הודיעה אילת בשלב זה שאין לה את האמצעים הפיזיים ואין נכון להיום אולם באילת המכיל כמות כזו של קהל, ועל כן היא לא תשתתף ביורוקאפ בעונה הבאה. "המנהלת שמה לה למטרה להגדיל את כמות הקבוצות הישראליות המשחקות באירופה בעונות הבאות", הודיעו במנהלת הליגה. "הגדלה זו תחזק את המוניטין של הליגה הישראלית ותאפשר יותר דקות משחק וביטוי לשחקנים הישראלים".

מכבי חיפה תחזור לאירופה לאחר ששיחקה ביורוצ'אלנג' ב-2011. זו תהיה העונה השישית של האלופה באירופה. הקבוצה שיחקה לראשונה באירופה בעונת 1971/2 בגביע המחזיקות. בעונת 85/86 שיחקה שוב במחזיקות, בעונות 87/88, 92/93 ו-99/00 היא שיחקה בגביע קוראץ'. ירושלים תשחק ביורוקאפ זו העונה העשירית מתוך 11 העונות האחרונות (מלבד בעונת 08/09 בה שיחקה ביורוצ'לנג'). בסך הכול שיחקה ירושלים 21 עונות באירופה מאז עונת 90/91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully