וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

31 ספורטאים במשחקים האולימפיים האירופים לנוער

19.6.2013 / 15:28

המשלחת הישראלית למשחקים שייצאו לדרך ב-14 ביולי באוטרכט שבהולנד הוצגה בבית הוועד האולימפי. "דיאדורה" המאמצת

המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים האירופים לנוער הוצגה היום (רביעי) במשרדי הוועד האולימפי בתל אביב. 31 ספורטאים ייצגו הפעם את ישראל במשחקים המיועדים לגילאי 15-17 ויתחרו בשישה ענפים: אתלטיקה קלה, שחיה, אופניים, התעמלות מכשירים, טניס וג'ודו. עד היום זכו המשלחות הישראליות ב-13 מדליות זהב, 5 מכסף ו-14 מארד.

המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים לנוער. מגד גוזני
המשלחת הישראלית/מגד גוזני

בין הספורטאים הישראלים הבולטים שהחלו את דרכם הבינלאומית במפעל הזה אפשר למנות את אליס שלזינגר, נמרוד שפירא, גל נבו, יעקב טומרקין, טומי ארשנסקי וגולן פולק. במשלחת הישראלית בונים על מספר מדליות, כולל מזהב. הספורטאים הבולטים הם השחיין מרק חינאווי והג'ודוקא עידן ורדי.

יו"ר הוועד האולימפי הישראלי יגאל כרמי אמר היום לספורטאים: "אנחנו מקווים שתחזרו עייפים, מרוצים ובעיקר עם הישגים". מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג הוסיף: "אין ספק שהמשלחת הזאת תתן לנו סימנים לגבי הסגל של משחקי 2020 ואולי אפילו של ריו 2016".

בנוסף, בוועד האולימפי הישראלי הודיעו היום על הסכם חסות חדש עם חברת "דיאדורה" שתחליף את "ספידו" כמלבישה הרשמית של המשלחות האולימפיות הישראליות. ההסכם עם "דיאדורה" הוא לשמונה שנים ושוויו מוערך בכשני מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully