וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל י-ם: החל המו"מ בין קבוצת אלון לאפוטרופוס

19.6.2013 / 13:20

בקבוצת הרכישה של אורי אלון ואייל חומסקי בטוחים הקבוצה תעבור לבעלותה. רק דני קליין והעמותה יש זכות סירוב

אחרי שנחלה עוד עונה מאכזבת, הפועל ירושלים ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה. אחרי ששרון דרוקר המאמן כבר עזב, המטרה הראשונה היא להכריז על בעלים חדש. לוואלה! ספורט נודע כי האפוטרופוס הכללי ונציגיו מנהלים מו"מ עם קבוצתו של אורי אלון, ארן טלם ואייל חומסקי.

כזכור, המכרז על רכישת הזכויות על הבעלות של הפועל ירושלים נסגר ביום שישי. ביום ראשון נפתחה התיבה ועל פי המידע שהגיע לקבוצתו של אורי אלון , כמו גם לגורמים בכירים בהפועל ירושלים, ישנה הצעה אחת בלבד, מקבוצתו כאמור של אלון והמשמעות ברורה: קבוצתם של אורי אלון, ארן טלם ואייל חומסקי היא הזוכה במכרז, כשבכוונתם להשקיע בין שלושה לארבעה מיליון שקל לשנה לתקופה של שלוש שנים.

אוהדי הפועל ירושלים מניפים שלט בו נכתב ברוך הבא אורי אלון. מגד גוזני
אוהדי הפועל ירושלים כבר החליטו מי הבעלים/מגד גוזני

עתה נותר לראות האם דני קליין אכן יצליח לגייס משקיעים ולהשוות את הצעתו של אלון. כזכור, לעמותת הפועל ירושלים, בראשותו של דני קליין, ישנה זכות סירוב ראשונה להשוות את ההצעה של קבוצתם של אלון וטלם. זכות הסירוב עומדת למשך 90 ימים, אולם קשה להאמין כי חברי העמותה יסכימו להמתין את מלוא התקופה, מפני שאם ימתינו זמן רב כל כך - הקבוצה תשותק למעשה ולא תוכל לבצע הכנות לבניית הסגל לעונה הבאה.

בתוך כך, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, למרות שלקבוצה אין בעלים, בהפועל ירושלים החליטו למשש את חוזהו של ג'וש דאנקן, הפורוורד שנתן עונה אישית מצוינת בבירה והוא מבוקש על ידי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully