וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: דני גולן מונה למאמן הקבוצה

יצחק סולומון

18.6.2013 / 15:25

הקבוצה מהליגה הלאומית מינתה את מאמן נצרת עילית מהעונה שעברה. הבעלים פרוספר אזגי לגולן: "רוצים רק עלייה"

מאמן הפועל נצרת עילית בעונה החולפת, דני גולן, סיכם כמאמן הפועל אשקלון. גולן, שאימן את נצרת עילית בשנה וחצי האחרונות, השאיר אותה בליגה והצעיד אותה לפליאוף העליון ולמקום השלישי בליגה הלאומית, לא המתין יותר מדי זמן לקבוצה, ולאחר שהחתימה את אלדד שביט, והבין כי האופציה נפלה סופית, סיכם בקבוצה הדרומית.

דני גולן, מאמן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
מנצרת עילית לאשקלון. דני גולן/אדריאן הרבשטיין

גולן נפגש עם הבעלים של אשקלון, פרוספר אזגי, ועם המנכ"ל צ'יקו מגיה, וסיכם את תנאיו. המסר של אזגי לגולן היה: "רוצים רק עלייה". הבעלים הבהיר לגולן כי יעמיד לרשותו את כל הכלים ואת התקציבים הדרושים לבניית קבוצה שתזכה בסיום העונה בכרטיס העלייה לליגת העל.

במהלך השיחה פרגנו אזגי ומנכ"ל הפועל אשקלון לגולן. "אנחנו מעריכים את מה שעשית בנצרת עילית, עקבנו אחריך, עשית הישג יפה בהתחשב בתקציב הנמוך שעמד לרשותך".

בימים האחרונים ניסה גולן לבדוק מה קורה עם החוב של נצרת עילית כלפיו. לטענתו, הקבוצה חייבת לו שלוש משכורות, מענק עלייה לפליאוף וכן השלמות. בקדנציה הקודמת לא היסס גולן לתבוע את נצרת עילית. "הוא פגוע מההתנהלות של נצרת עילית, לא האמין שיוותרו עליו בכזו קלות אחרי שהביא אותה למקום השלישי", אמרו מקורבו. גולן עצמו סירב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully