וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: עלי חטיב על סף סיכום, מרדקוביץ’ מועמד

27.6.2013 / 9:27

קשר מכבי נתניה אמור להצטרף בקרוב, אקס מכבי תל אביב עשוי להגיע. סרג'ה קנז'ביץ' וברניסלב יובאנוביץ' סיכמו תנאיהם

אחרי לא מעט עיכובים ומחלוקות, נראה שהפועל עכו יוצאת לדרך חדשה ומתגברת את הסגל: ברניסלב יובאנוביץ' וסרג'ה קנז'ביץ' סגרו בהפועל עכו כבר בשעות הבוקר כאשר כמה שעות לאחר מכן נסגרו מרבית הפרטים לגבי צירופו של קשר מכבי נתניה בעונה האחרונה, עלי חטיב.

קנז'ביץ' ויובאנוביץ' הם שחקנים חשובים מאוד שיובל נעים לחץ להחתימם ורק היום (חמישי) סוכמו סופית תנאי שכרם שיאפשרו להם להמשיך בקבוצה. השניים, שהגיעו לעכו במהלך חודש ינואר האחרון, שוהים כעת בסרביה ואמורים להצטרף בשבוע הבא לאימוני הקבוצה. במהלך היממה האחרונה נפגש סוכנו של השחקן ניר עמיר עם אלון חרזי, היועץ המקצועי של המועדון, והביאו להשארת השניים. חרזי עמל על החתמת השחקנים ונראה כי הוא עמל על סגל איכותי.

ברניסלב יובאנוביץ' שחקן הפועל עכו חוגג שער נגד הפועל חיפה. ערן יופי כהן, ספק 500
תפקיד חשוב בהישארות בעונה שעברה. יובאנוביץ'/ספק 500, ערן יופי כהן

יובאנוביץ' היה שותף להשארת הקבוצה בליגה וקיבל את הבמה מיד לאחר שהוחתם. הוא שיחק ב-12 משחקים, שבעשרה מהם הוא השלים 90 דקות. הקשר שיחק בעונה שעברה בקבוצת ראד בלגרד, ובעבר היה חלק מפרטיזן בלגרד. כמו כן יש לו הופעה אחת בנבחרת סרביה הבוגרת.

קנז'ביץ' בעיקר עלה כמחליף בעונה שעברה ופתח בשני משחקים בלבד מתוך התשעה שבהם שותף. הבלם בן ה-28 החל את דרכו בפרטיזן בלגרד שממנה הושאל למספר קבוצות, אבל בשלוש השנים האחרונות הוא היה שייך ללגיה ורשה, שגם ממנה הוא הושאל לבוראץ באניה לוקה.

מיליאן מרדקוביץ', א.א.ק לרנקה, מול קיריאקוס פפאדופולוס, שאלקה. Vladimir Rys, GettyImages
השם החם של העכואים. מרדקוביץ'/GettyImages, Vladimir Rys

כעת יעברו בעכו לטפל בהמשך חיזוק הסגל לקראת פתיחת האימונים הרשמית ביום שלישי הבא באצטדיון טוטו, כאשר חרזי עובד במרץ על חיזוק הסגל. בנוסף מתכננים בקבוצה לצרף לפחות שני חלוצים בעקבות עזיבתם של אוהד קדוסי ונמניה ארסנייביץ' ובעקבות העובדה שערן לוי העדיף לחתום במכבי נתניה.

השם החם של העכואים הוא אקס מכבי תל אביב, מיליאן מרדקוביץ', ששיחק בשנה האחרונה בפראלימני הקפריסאית. החלוץ בן ה-31 פתח את העונה שעברה בז'יאנגסו הסינית, אבל לא שיחק ובינואר הגיע לפראלימני של טון קאנן. ב-15 משחקי ליגה הוא כבש במדיה שבעה שערים. מאז עזב את מכבי תל אביב בסיום עונת 2006/7, החלוץ הסרבי שיחק בויטוריה גימראייש הפורטוגלית, שנדונג לואנג בסין, אפולון לימסול, אתניקוס אכנאס וא.א.ק לרנקה בקפריסין וכאמור גם בעונה שעברה נע בין סין לקפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully