וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חשש שנבוישה מרינקוביץ' לא יגיע

הסרבי לא עונה לשיחות בימים האחרונים למרות שסיכם בקבוצה ואחרי שיואב כץ חתם על החוזה. נציגיו טוענים שיחתום בשלישי

האם הפועל חיפה עומדת בפני עוד תקלה במסע הרכש לקראת העונה הקרובה? אמש (ראשון), החלוץ מרקו פאישאו סיכם לשנתיים בשלאסק ורוצלאב הפולנית והוא טוען כי לא חתם על חוזה בהפועל חיפה. כל זאת, למרות מסמך שקיים אצל המועדון ובו מצויה חתימתו לכאורה של הפורטוגלי, מסמך שאף נשלח לקבוצה הפולנית היום. הערב, עולה בחיפה חשש כי שחקן זר, נבוישה מרינקוביץ' הפעם, נוסף עלול להערים קשיים על הצטרפותו למועדון לאחר שזו נראתה כבר סגורה.

כבר לפני כשבוע הודיעה חיפה על הסיכום עם מרינקוביץ' והבעלים יואב כץ אף חתם על החוזה של השחקן הסרבי לעונה הקרובה, אלא שהאחרון לא עונה ביומיים האחרונים לנציגיו וגם בהפועל חיפה לא מצליחים ליצור איתו קשר. בקבוצה קיים חשש שהשחקן שינה את דעתו והוא מעוניין לשחק בקבוצה אחרת.

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו כובש בפנדל. אדריאן הרבשטיין
עוד אחד שבורח לחיפה? מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

גורמים בהפועל עכו אמרו שהשחקן נמצא בקשר עם מקורבים למועדון ולטענת אחד מאותם מקורבים, הוא החליט לקחת פסק זמן ולחשוב ולכן לא עונה לשיחות שמגיעות מישראל. קיים סיכוי שמרינקוביץ' יישאר בסופו של דבר בקבוצתו מהעונה שעברה.

גורם בחיפה אמר: "אנחנו לא מאמינים שתהיה איתו בעיה. הכול אמור להיסגר סופית מחר, אבל בעונה שכזאת, שכל אחד עושה מה שהוא רוצה מבלי לכבד שום סיכום או חוזה, הכול יכול להיות".

יואב כץ אמר לוואלה! ספורט: "אני לא יודע על בעיות עם מרינקוביץ'. חתמתי על החוזה ואני מבין שלא אמורות להיות בעיות. לגבי פאישאו, לדעתי השחקן קיבל הצעה יותר גבוהה ועכשיו הוא מנסה להתחמק מהחתימה שלו. הטענה שלכאורה אחד מהסוכנים שלו שם זייף חתימה ושלח לסוכן שלו כאן ולנו חתימה מזויפת היא לא נכונה לדעתי".

אבי נמני, נציגו של מרינקוביץ', טען הערב שהשחקן אמור לסכם מחר בהפועל חיפה ולא צפויות בעיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully