וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה מעיין רץ למועצת העיר בקריית אונו

17.6.2013 / 22:23

יו"ר איגוד השייט לשעבר שובץ במקום השישי ברשימתו של ראש העיר יוסי נשרי: "זה תפקיד מאתגר, אשמח לתרום לעיר"

יושב ראש איגוד השייט לשעבר יהודה מעיין החליט לפנות בין השאר לפוליטיקה המקומית ויתמודד בבחירות למועצת העיר של קריית אונו שיתקיימו ב-22 באוקטובר. מעיין שובץ במקום השישי ברשימתו של ראש העירייה יוסי נשרי ובמסגרת הסכמי הרוטציה המתוכננים הוא אמור לשמש כחבר מועצה.

יהודה מעיין, יו"ר איגוד השייט. קובי אליהו
נענה לאתגר. יהודה מעיין/קובי אליהו

"פנו אלי לאחר סיום תפקידי כיושב ראש איגוד השייט ונעניתי לאתגר הזה", מספר מעיין. "אני מתגורר למעלה מ-15 שנה בקריית אונו ואני אשמח לתרום לעיר כי נראה לי שמדובר בתפקיד מאתגר שיכול להעשיר את הספורט בעיר ולגרום לו להיות הרבה יותר איכותי".

ממלא מקום ראש עיריית קריית אונו, איציק ציזר, בירך את מעיין, ואמר: "אני שמח שיהודה מעיין החליט להצטרף לרשימה של תנועת התושבים עם עתיד חדש בקריית אונו. יהודה מעיין הוכיח בעבר ויוכיח בעתיד שרוח הספורט שהוביל במדינה תוכל לנשב גם בקריית אונו. אני מאחל לו הצלחה רבה ובטוח שהוא יביא רוח רעננה לעיר".

מעיין, 58, היה שייט בעברו וב-1980 היה חבר המשלחת האולימפית למוסקבה, שבסופו של דבר לא השתתפה במשחקים האולימפיים. ב-1991 הצטרף מעיין להנהלת איגוד השייט, בהמשך שימש כגזבר וחמש שנים לאחר מכן נבחר ליושב ראש האיגוד כשבתקופתו זכה השייט להישגים רבים, בהם שלוש מדליות אולימפיות. בינואר האחרון ולאחר הכישלון באולימפיאדת לונדון סיים מעיין את תפקידו, אך הוא עדיין משמש כחבר הנהלת הוועד האולימפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully