וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת”א: מו”מ עם אצילי, דגרה מגיע להתרשמות

המגעים עם קשר ראשל"צ, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מתקדמים. השוער מתיאס דגרה יגיע בשלישי

אחרי שהשלימה את ההעברה הנוצצת והתחזקה באיתי שכטר, הפועל תל אביב של רן בן שמעון ממשיכה במאמצי החיזוק לקראת העונה הקרובה. הקבוצה פתחה במשא ומתן לצירוף קשר הפועל ראשון לציון עומר אצילי. היום (שני) התקיימה פגישה ראשונה בין האדומים לסוכנו של השחקן, גלעד קצב, והצדדים קבעו להיפגש פעם נוספת.

כרגע דורשת ראשון כ-250 אלף דולרים על כרטיסו של הקשר, סכום גבוה עבור האדומים. בכל מקרה, המשא ומתן רק בחיתוליו והוא אמור להיכנס לשלביו היותר מתקדמים לקראת המשך השבוע ושבוע הבא.

עומר אצילי שחקן הפועל ראשון לציון. נמרוד סונדרס
יחזק את האדומים? עומר אצילי/נמרוד סונדרס

בתוך כך, הקבוצה צפויה להתחזק בקרוב מאוד גם בין הקורות. השוער הארגנטינאי מתיאס דגרה (29, 1.91), ששיחק בשתי העונות האחרונות בקבוצת א.א.ל לימאסול הקפריסאית, יגיע מחר להתרשמות של מספר ימים.

דגרה, שהחל את הקריירה בקבוצת עיר הולדתו קורדובה, עבר לאתלטיקו מדריד בשנת 2007, לאחר מכן שיחק שנתיים ביוון בקבוצת אסטרס טריפוליס. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בקבוצת א.א.ל לימסול, עימה זכה באליפות בעונת 2011/12 ושיחק במוקדמות ליגת האלופות ומשחקי הליגה האירופית. אם יחתום, דגרה צפוי להתחרות עם בוריס קליימן, שוער הנבחרת הצעירה על אפודת השוער הראשון במקומו של אפולה אדל.

צפו בביצועיו של מטיאס דגרה בליגה הקפריסאית

עוד שחקן שרן בן שמעון היה רוצה לראות בסגל האדום הוא המגן עומר ורד. אולם במקרה של הפועל, מכבי תל אביב תדרוש את מלוא דמי ההשבחה על המגן ועלותו אמורה להגיע ללמעלה ממיליון וחצי שקלים, סכום שהפועל לא תשלם על המגן ולכן לא נראה שעסקה כזו תצא לפועל. כמו כן, בהפועל רוצים את דור מלול, אך טרם החל המשא ומתן עימו. מלבד זאת בן שמעון בודק להחתים שוער נוסף שיתחרה עם בוריס קליימן על אפודת השוער הראשון.

מתיאס דגרה שוער ארגנטינאי. GettyImages
יחליף את אדל? מתיאס דגרה/GettyImages

אתמול החלה הפועל תל אביב למכור מינויים לעונה הבאה, ועד כה מעל 2,600 מינויים לשערים השונים, וזאת מבלי לקחת בחשבון את המינויים ששוריינו לארגונים ומינויים המשוריינים לתקופה מוגבלת למנויים ותיקים.

המגן יגאל אנטבי הצטרף היום לאימונים לאחר שקיבל יום נוסף של חופשה. השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה יגיעו הערב לחתונתו של גילי ורמוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully