וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תעמיד את עידו לוי למכירה

17.6.2013 / 13:38

בלם סגל הנבחרת הצעירה מסיים חוזה בקיץ הבא, ובנתניה יציבו תג מחיר של 800 אלף שקל. באר שבע וסכנין עוקבות

מכבי נתניה מעוניינת למכור את הבלם הצעיר עידו לוי ולשחרר אותו לקבוצה מליגת העל. במועדון היו שמחים לראות את הבלם ממשיך בקבוצה, אך העובדה שבתום העונה חוזהו מסתיים הביאה את אנשי נתניה לקבל החלטה לנסות ולמכור את כרטיסו כעת, כדי לא להפסיד את האפשרות להרוויח כסף על מי שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים של המועדון.

עידו לוי שחקן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
באר שבע וסכנין מעוניינות. עידו לוי/קובי אליהו

גורמים בנתניה אמרו שהכוונה של המועדון היא למכור אותו בסכום של 800 אלף שקלים, זאת לאחר שגם המאמן יוסי מזרחי כבר הסכים למכירת הבלם. לוי נחשב לאחד הבלמים המבטיחים בישראל והוא נמנה על סגל הנבחרת הצעירה ביורו האחרון. לקראת סוף העונה החולפת נפצע לוי בשרירי הבטן ועבר שיקום, מה שגרם לכך שהבלם לא שיחק ביורו ורק נכלל בסגל.

במהלך העונה הגיעו סקאוטים של קלאב ברוז' לעקוב אחר השחקן, אך הפציעה והעובדה שלא שיחק במדי הנבחרת במסגרת הטורניר הביאו לכך שככל הנראה הוא לא ייצא לאירופה. בתחילה חשבו בנתניה להשאיר את לוי ולבסס את ההגנה עליו, אבל העובדה שנותרה לו רק עונה אחת בחוזה בשילוב ההסכמה של מזרחי שמעוניין להעמיד קבוצה מנוסה בלאומית, הובילו להחלטה.

שמו של לוי עלה בשבועות האחרונים כמועמד לכמה קבוצות, ביניהן הפועל באר שבע ובני סכנין, וכעת עם ההחלטה של נתניה למכור אותו מקווים במועדון שתוגש הצעה רשמית על הבלם, לקראת מו"מ. גורם בכיר בנתניה אמר לוואלה! ספורט כי "למרות תג המחיר שהוצב הקבוצה עשוי למכור את השחקן בסופו של דבר בסכום שינוע סביב ה-600-700 אלף שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully