וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד הבדלי או עו"ד רשף ישמשו כתובע ההתאחדות

17.6.2013 / 0:05

ועדת האיתור קבעה שני מועמדים להחלפת אבן עזרא. הראשון סגן בכיר בפרקליטות ושופט כדורסל, לשני ניסיון בייצוג קבוצות

ועדת האיתור למינוי תובע ההתאחדות לכדורגל גיבשה את המלצותיה בנוגע למינוי. על פי ההחלטה של חברי הוועדה, שכוללת את נשיא בתי הדין אורי גורן פרופ' מיגל דויטש, דודי גיל, ניר חפץ ומנכ"ל ההתאחדות אורי שילה, שני המועמדים הסופיים לתפקיד הם עו"ד צחי הבדלי ועו"ד ניר רשף.

שלום אבן עזרא תובע ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
מי ימלא את נעליו? אבן עזרא/ברני ארדוב

עו"ד צחי הבדלי, סגן בכיר בפרקליטות מחוז ת"א-פלילי, משמש כפרקליט פלילי בפרקליטות מחוז ת"א כעשר שנים ורכש יידע רב במשפט פלילי, בהגשת כתבי אישום, בניהול תיקים ובהופעה בבתי המשפט. במקביל הוא משמש משנת 2005 כשופט כדורסל בליגת העל. עו"ד הבדלי הבהיר לוועדה, כי במידה וייבחר לתפקיד תובע ההתאחדות, הוא יעזוב לשם כך את משרתו בפרקליטות.

עו"ד ניר רשף שימש במשך חמש שנים כפרקליט בפרקליטות מחוז ת"א מיסוי וכלכלה וכסגן לפרקליט מחוז ת"א-מיסוי וכלכלה. במסגרת זאת עסק בהגשת כתבי אישום וניהול תיקים בתחומי מס הכנסה, ניירות ערך ועבירות מרמה כלכליות. בתריסר השנים האחרונות הוא עוסק כעו"ד עצמאי בתחומי המשפט הפלילי, צווארון לבן ועבירות כלכליות. במקביל ייצג שחקנים, סוכנים ואגודות במסגרת המוסד לבוררות שליד ההתאחדות לכדורגל והופיע בפני בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. בצה"ל הוא משרת במילואים כקצין משפטים בפרקליטות חיל הים ובפיקוד העורף.

ההמלצות לגבי השניים הוגשו ליו"ר הנהלת ההתאחדות לכדורגל בישראל אבי לוזון ומ"מ יו"ר הנהלת ההתאחדות לכדורגל בישראל שטרן חלובה. כזכור, הווכדה הוקמה במסגרת יישום המלצות הוועדה הציבורית לרפורמה בענף הכדורגל בישראל, בראשותו של מפכ"ל המשטרה לשעבר דודי כהן.

בהחלטה נכתב: "ההחלטה מי מבין המועמדים יזומן לראיון אישי בפני הוועדה התבססה אך ורק על התכנים המקצועיים שפורטו בהצעות, ועל קורות החיים של המועמדים, ולא על ההצעה הכספית שנתן כל אחד מהם. בסך הכול זימנה ועדת האיתור לראיונות חמישה עורכי דין ועורכת דין אחת. נקדים ונאמר כי במהלך הראיונות התרשמה הוועדה ממקצועיותם ומתחושת השליחות והחשיבות שייחסו כל ששת המועמדים, ללא יוצא מן הכלל, לתפקיד התובע. עם זאת הגענו לכלל מסקנה, כי שני מועמדים התבלטו משמעותית ובאופן מיוחד, בכל האמור למידת התאמתם לתפקיד תובע ההתאחדות לכדורגל".

עומר אסתרון שופט (ימין), צחי הבדלי (שמאל). ברני ארדוב
יקבל את התפקיד הנחשק? הבדלי, משמאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully