וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תמנע מממן לעבור לבוורן?

16.6.2013 / 21:34

האדומים שלא עודכנו במכירה זועמים על מעבר הקשר. חיפה חוששת: פאישאו שחתם צפוי לחתום גם במדי שלאסק ורוצלאב

האם המעבר של חנן ממן לבוורן הבלגית יטורפד על ידי קבוצתו לשעבר, הפועל חיפה? האדומים יגישו לבית המשפט בקשה לצו מניעה כנגד מעברו של השחקן לבלגיה. כזכור, בחיפה זעמו על עסקת העברתו של הקשר ובעיקר על כך שלא עודכנו על ידי קבוצתו האחרונה הפועל תל אביב על המכירה, והיום (ראשון) החל יואב כץ לפעול בנושא, שכר את שירותיו של עו"ד מורן מאירי וביקש ממנו לפעול בעניין ולהגיש תביעה כנגד הפועל תל אביב.

אדם הרפקה בני יהודה מול חנן ממן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל חיפה רוצה את החלק שלה. חנן ממן/ברני ארדוב

כצעד ראשון, על פי גורמים במועדון, יגיש עורך הדין מאירי צו מניעה זמני כנגד המעבר בטענה שהפועל תל אביב קיבלה סכום על העברה של שחקן שכלל אינו שייך לה. בחיפה יטענו בבית המשפט שהפועל תל אביב לא מימשה את האופציה על ממן ולכן אין לה זכות לקבל עליו כסף. חיפה טוענת שאם הפועל תל אביב אכן קיבלה תשלום על ממן, הרי שגם היא זכאית לראות ממנו חלק.

כץ אישר את הידיעה לוואלה! ספורט, ואמר: "כנראה שאסור להיות ישר בישראל. שכרתי את שירותיו של עו"ד מאירי ונתתי לו אור ירוק לבצע את כל המהלכים הנדרשים. אני סומך על בתי המשפט שיעשו את הצדק".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
לא מודאג. כץ/אדריאן הרבשטיין

ובינתיים, האם החלוץ הפורטוגלי מרקו פאישאו עומד לברוח להפועל חיפה? בקבוצה מהכרמל כנראה יופתעו לשמוע, אבל פאישאו, שרק לפני שבועיים חתם במועדון, שוהה כעת בפולין, עבר בדיקות רפואיות וצפוי לחתום לשנתיים במדי שלאסק ורוצלאב מהליגה הפולנית הראשונה.

מקורביו של השחקן הכחישו בתקשורת הפולנית את הידיעות לפיהן הוא כבר חתום בהפועל חיפה ולטענתם, פאישאו שחקן חופשי ולכן מעוניין ואף רשאי לחתום במדי ורוצלאב. נציגיו של השחקן בישראל הופתעו אף הם מהידיעה ואמרו שלידיעתם, השחקן בכלל שוהה בפורטוגל ואמור לנחות בארץ, כך שנראה שהעלילה הזו תמשיך להסתבך.

הבעלים יואב כץ אמר בנידון: "יש לנו מסמך חתום על ידי השחקן, אפילו לא של סיכום בעל פה אלא של חוזה חתום, כך שצריך לברר מה פשר העניין הזה. בכל מקרה, לנו אין מה לדאוג בנושא הזה". מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "השחקן עצמו, כמו גם סוכנו והבעלים יואב כץ חתומים על החוזה בתאריך 28 במאי. העתקי החוזה נמצאים במועדון".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully