וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: שוב מחלוקות בין חברי העמותה

16.6.2013 / 19:27

זעם על באסם שואהנה ושאהר חלאיילה, שהוציאו הודעה נגד ההתנהלות: "בגלל דברים כאלה ספונסרים נרתעים מלהשקיע"

העונה כבר עברה חלפה לה והקיץ הגיע, אבל נראה שבבני סכנין הכול נשאר אותו דבר והעימותים המתוקשרים, שהיו מנת חלקו של המועדון מהמגזר גם בחודשי הקיץ של השנה שעברה, בין שאהר חלאיילה לבין קבוצת הניהול החדשה שקמה, צצו להם שוב בימים האחרונים.

בהנהלה החדשה, שלמעשה ניהלה את המועדון בעונה החולפת, זועמים על חלאיילה וטוענים שהוא מנסה לפגוע בקבוצה ולתפוס שוב את תפקיד היו"ר. התפנית המפתיעה היא חבירתו של באסם שואהנה, מי שהיה אמור לשמש כיו"ר הקבוצה בעונה החולפת והיה ממייסדי ההנהלה החדשה לחלאיילה. כעת השניים טוענים לניהול לא תקין מצד חברי ההנהלה החדשה.

שאהר חלאיילה יושב ראש בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זכה לבן ברית מפתיע. חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

שואהנה וחלאיילה טענו בהודעה שהוציאו לתקשורת כי יש להם השגות לגבי החוקיות בנוגע למינויים בעלי התפקידים בעמותה.
הצעד של השניים גרם לכעס גדול אצל אנשי המועדון וכן אצל אנשי עסקים רבים בעיר, הטוענים שהמהלך רק יפגע בקבוצה, בהכנות לעונה הבאה ובעיקר בניסיונות לגייס ספונסרים.

"לא יכול להיות שבכל קיץ יהיו אנשים שינסו לחבל בקבוצה. בגלל כל הבעיות האלה ואנשים שמעלים לתקשורת כל מיני מחדלים שכלל לא קיימים, ספונסרים נרתעים מלהשקיע בקבוצה ושחקנים לא ששים להגיע לכאן", אמר גורם בכיר במועדון, "במקום שאנשים שטוענים שהם אוהבים את המועדון ייתנו שקט וינסו לעזור להביא שחקנים שיחזקו את הקבוצה, הם עושים בלגן ומרחיקים מכאן שחקנים".

יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס הוסיף: "כנראה ששוב הם רוצים לקבל את תפקיד היו"ר ואת הניהול. מבחינתם הכושי עשה את שלו והכושי יכול ללכת. עד שהייתה שנה של ניהול מצוין ואחראי הם מנסים ליצור רעש. אין להם שום סיכוי".

בינתיים בפן המקצועי, במועדון מתחילים לחשוש שהקבוצה לא תיבנה כפי שתוכנן, שכן עד כה יש קושי בהחתמת שחקנים והסגל עוד רחוק מלהיות בנוי. איציק כהן הוא השם הבולט על הכוונת ובקבוצה ינסו להחתים אותו בתקופה הקרובה, כאשר המאמן מרקו בלבול מעוניין מאוד גם לסגור עם מוחמד כליבאת ולצרף חלוץ ובלם זרים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully