וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לאוהדי בית"ר: "לא נחזור לאירועים בהרצליה"

16.6.2013 / 8:05

במחוז ת"א דרוכים להפגנה נוספת הערב: "אם יהיו הפרות סדר ההפגנה תפוזר". מתן בראשי עשוי לצאת להתרשמות בבלגיה

שבוע נוסף של אי וודאות ואי שקט צפוי לבית"ר ירושלים. הערב (ראשון) צפויים מאות מאוהדי הקבוצה להפגין מול ביתו של עורך דינו של ארקדי גאידמק ישראל שלו. בשל האירועים בהפגנה האחרונה מול ביתו של גאידמק, בו היו עימותים בין שוטרים לאוהדים ונזרקו בקבוקי זכוכית ואבוקות, במשטרה מתכוונים להפעיל יד קשה יותר הערב.

ממחוז תל אביב של המשטרה נמסר: "אנחנו נותנים להפגנה להתקיים ומאפשרים חופש ביטוי, אך לא נאפשר את מה שקרה בפעם שעברה. הפרות סדר ופגיעה בשוטרים לא באים בחשבון ואם זה יקרה גם הפעם ההפגנה תפוזר. אנחנו מכבדים את אוהדי בית"ר ומאשרים להם למחות, אך מצפים שיתנהגו בהתאם. אנחנו לא רוצים לחזור לאירועים המכוערים של הפעם האחרונה בהרצליה".

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של הבעלים ארקדי גאידמק. מערכת וואלה!
"מצפים שאוהדי בית"ר יתנהגו בהתאם"/מערכת וואלה!

עורכי הדין של גאידמק ומנגד אלו של אלי טביב ועמותת האוהדים מתכוננים לדיון בבית המשפט ביום חמישי, בנוגע לצו המניעה שהגישו טביב והעמותה. במידה והשופט לא יקבל את צו המניעה והצדדים יילכו למשפט, ידרשו בבית"ר מההתאחדות לאשר מיידית העברת זכויות לתמיר מג'ידוב ולהעביר לו 50% מהקבוצה.

אגב, בבית"ר הכינו כמה עשרות תצהירים של אוהדים חברי עמותה שטוענים כי העמותה אינה מייצגת אותם מסיבות כאלה ואחרות, אך עורכי הדין של טביב והעמותה לא מתרגשים ואמרו: "זאת דמוקרטיה ולא ציפינו ל-100% תמיכה גורפת, זה לגיטימי שיהיו מתנגדים. לוועד יש זכות החלטה ומי שיש לו השגות פונה לרשם העמותות, אך זה לא קשור לסוגיה המשפטית בין הצדדים".

מי שעשוי שלא להמתין לבית"ר הוא הבלם מתן בראשי, שעשוי לצאת בשבועות הקרובים להתרשמות בשתי קבוצות בבלגיה. עירוני קרית שמונה רצתה את הבלם, שסיים את חוזהו בבית"ר והפך לשחקן חופשי, אך לא הייתה מוכנה לשלם את דמי ההשבחה עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully