וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: חרזי רוצה את פלאח, נעים את קנז'ביץ'

15.6.2013 / 22:12

מחלוקת ראשונה בין המנהל המקצועי המיועד למאמן סביב צירוף הבלם לסגל. עזרא גורש עשוי להתמנות למנכ"ל הקבוצה

עוד לפני שהפועל עכו מתחילה בבניית הסגל, נראה שלא רק בין הנהלת הקבוצה לבין עיריית עכו קיימת מתיחות שחווה עליות וירידות, אלא כבר תוך פחות משבוע נרשמים חילוקי דיעות בין המנהל המקצועי המיועד אלון חרזי לבין מאמן הקבוצה יובל נעים, ובעיקר סביב החתמה של מספר שחקנים.

אלון חרזי סקאוט מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה את פלאח אצלו. חרזי/אדריאן הרבשטיין

אחת המחלוקות הבולטות קשורה לעמדת הבלם, כאשר נעים מעוניין מאוד לראות את סרג'ה קנז'ביץ', שהוחתם במהלך חודש ינואר האחרון, כאחד הראשונים שחותם בקבוצה. בינתיים נדמה שחרזי חושב על כיוון אחר לגמרי ובכוונתו לנסות ולצרף את בלמה של מכבי חיפה סארי פלאח, שהושאל בעונה שעברה לבני יהודה ונחשב לאופציה מעניינת מבחינתו של חרזי.

אלא שמדובר בדוגמה אחת בלבד, ונדמה שגם לגבי עמדות נוספות קיימים חילוקי דעות בין חרזי לנעים, שחלוקת התפקידים ביניהם לא לגמרי ברורה. חרזי, כזכור, מונה על ידי עיריית עכו לתפקיד כאשר ראש העירייה שמעון לנקרי הבהיר שמבחינתו שחקן העבר של מכבי חיפה אמור לשמש בשלב הראשון כיועץ שגם יהיה שותף לניהול המשאים ומתנים, ובהמשך הוא אמור להתמנות למנג'ר.

בתוך כך, אחת האופציות שנבחנות בימים האחרונים על ידי עיריית עכו היא למנות את עזרא גורש, אביו של שוער הקבוצה דודו גורש, לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, זאת בשל הניסיון הרב שצבר מעצם תפקידו בקבוצה בשנים האחרונות.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
חילוקי דעות כבר בשלב מוקדם. נעים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully