וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "שדרגנו ההצעה לריקן". סוכנו: "זו הצעה ישנה"

14.6.2013 / 11:08

במועדון הודיעו שהציעו 1.25 מיליון שקל לעונה למשך שנתיים, סוכנו הבהיר: "זה לא רלוונטי מבחינת הסכומים ואורך החוזה"

בבית"ר ירושלים ממתינים לתום ההליך המשפטי בין ארקדי גאידמק לאלי טביב על מנת להתחיל ולהתכונן לעונה הבאה, אך מבינים שלא כל השחקנים ימתינו כמוהם. הבוקר (שישי) הודיעה הקבוצה על שדרוג ההצעה הראשונית לאבי ריקן שעמדה על מיליון שקלים ל-1.25 מיליון לעונה, בחוזה לשנתיים. סוכנו של ריקן מסר בתגובה: "אנחנו מכירים את ההצעה, זו הצעה ישנה ולא רלוונטי מבחינת הסכומים ואורך החוזה. אבי בודק אופציות אחרות".

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. קובי אליהו
מלחמת גרסאות. ריקן/קובי אליהו

יש לציין כי בבית"ר מבינים כי ריקן לא מתכוון להמתין להם וצפוי לחתום בקבוצה אחרת בשבוע הבא ולכן עושים ניסיונות להשאירו במועדון. יש לציין כי הסכום המוצע הוא אותו סכום שאלי טביב הציע לסוכנו של השחקן, מאיר ריפמן ולכן לא נראה כי בצד של טביב ישמחו אם ריקן יישאר במועדון בסכום זה. יחד עם זאת, ההצעה עדיין אינה מספקת את השחקן ואת סוכנו, אולם אם הוא לא יחתום בקבוצה אחרת, המו"מ יימשך.

שחקני הקבוצה הממתינים למשכורות אפריל וכעת גם לאלה של מאי ייאלצו להמתין עוד מספר שבועות לסיום ההליך המשפטי לפני שייכנס כסף לחשבון הקבוצה. בהתאחדות לכדורגל העריכו אמש (חמישי) כי במידה וגאידמק וטביב יילכו לבית משפט להליך של כמה שבועות, לא ניתן יהיה לאשר העברת זכויות עד להכרעת השופט. בבית"ר ידרשו כי במידה שלא יתקבל צו המניעה של טביב ועמותת האוהדים ביום חמישי הקרוב, ההתאחדות תעביר לתמיר מג'ידוב 50% מהזכויות באופן מיידי.

בעמותת האוהדים הגיבו הבוקר למסמך הכוונות ששלח קינאס רקישב לבקרת התקציבים עם התחייבות ל-2.5 מיליון דולר ובהודעה שהוציאו נאמר:"אחרי הבטחות והצהרות בסופו של דבר שוב קיבלנו מכתב חסר תוכן.מדובר במסמך כוונות שמותנה בהחלטת בית משפט והעברת זכויות בהתאחדות. מומלץ לקרוא את המכתב היטב, רב הנסתר על הגלוי.עוד לא הבנו מי אמור להיות הבעלים ולמה צריך שאותם משקיעים יתחבאו מאחורי אותו תמיר מג'ידוב ואיך כל זה קשור להלנת שכר של 3 חודשים וכולם שותקים. העמותה מאמינה בצדקת דרכה ומשוכנעת שהצדק ינצח. אין קבוצה בלי אוהדים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully