וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עם ישראל ח"י

14.6.2013 / 9:47

כוכב נבחרת ישראל נייט פרימן סיפק ווקאוף אחרי 18 אינ' ב-2:3 של אוקלנד על היאנקיז. בולטימור ניצחה את בוסטון ב-13

העונה המשוגעת מתמיד של ה-MLB נמשכת ונראה שפעם בכמה לילות אנחנו מקבלים אקשן יוצא דופן. גם הלילה (בין חמישי לשישי), היה סוער בכל החזיתות, זאת למרות שרק תשעה משחקים התקיימו. באוקלנד שיחקו למעשה שני משחקים, כאשר האייז מנצחים את היאנקיז 2:3 בתום 18 אינינגים מתישים ומשלימים את הסוויפ. הרליבר של אוקלנד, ג'סי צ'אבס, היה אדיר עם חמישה ושני שליש, שבע הכשות, חבטה בודדת והניצחון, שהושג מ(תופים...): ווקאוף סינגל של היהודי שלנו בגולה, נייט פרימן, שהכניס את ג'ון ג'אסו על בסיסים מלאים אחרי חמש שעות ו-35 דקות.

נייט פרימן אוקלנד אתלטיקס. Ezra Shaw, GettyImages
הללויה, הולכים הביתה. פרימן/GettyImages, Ezra Shaw

* הנחמה של היאנקיז הגיעה מבולטימור, שם אומנם האוריולס עברו אותם ב-AL מזרח, אבל בוסטון לפחות לא ברחה להם עוד קצת. זה קרה בזכות ווקאוף סינגל של כריס דייויס הנהדר, שניצח 2:3 אחרי משחק מתיש נוסף, במקרה הזה של 13 אינינגים.

* והיה עוד מרתון: בשיקגו, הקאבס קטעו רצף של 12 הפסדים ביתיים לסינסינטי עם ווקאוף סינגל של חוליו בורבון אחרי 14 אינינגים וקצת יותר מחמש שעות של בייסבול, 5:6 בסיום.

* קנזס סיטי פירקה את טמפה ביי בחוץ 1:10, אליוט ג'ונסון הכניס שלוש ריצות.

* יו דרוויש סיפק שבעה ותשעה, אבל אסמיל רוג'רס הביט לו בלבן של העיניים ועם שבעה אינינגים חזקים, הוביל את טורונטו ל-1:3 על טקסס.

* קליף לי ממשיך בעונה הפוכה לגמרי מהקודמת ועלה למאזן אישי של 2:8 בזכות שבעה ושישה ב-2:3 של פילדלפיה על מינסוטה.

* שבעה ושישה עוצמתיים של אדם ווינרייט גברו על שבעה ושבעה של מאט הארווי (הפסד בכורה העונה). סנט לואיס ניצחה 1:2 את המטס.

* וושינגטון ממשיכה להתאושש וניצחה 4:5 בקולורדו, שהחדשות הגרועות באמת מבחינתה הן הפציעה של קרלוס גונזאלס, שעלול להצטרף לטרוי טולוויצקי, שמצידו עומד להחמיץ 4-6 שבועות.

* לסיום, האלופה. מאט קיין, שנה בדיוק אחרי המשחק המושלם שלו, היה סולידי ולא ספג ריצה, סן פרנסיסקו פירקה 0:10 את פיטסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully