וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דויד מנגה חתם לשלוש שנים

13.6.2013 / 15:51

חלוץ הפועל ר"ג עולה צפונה: "שמח להצטרף לאחד המועדונים הגדולים בישראל". גורם: "אם אזולאי יגיע, נדבר חזק בצמרת"

עכשיו זה רשמי. דויד מנגה חתם לשלוש שנים במדי עירוני קרית שמונה, שרכשה את כרטיסו מהפועל רמת גן תמורת כ-600 אלף דולר. המגעים בין הצדדים נמשכו בשבועות האחרונים, כשהשחקן התלבט בעיקר בגלל העובדה שקרית שמונה מרוחקת ממרכז הארץ, אך בסופו של דבר שוכנע והסכים למעבר. הוא ישתכר כ-170 אלף דולר לעונה. מדובר בשחקן הרכש הרביעי של הקריה בקיץ אחרי אחמד סבע, משה אבוטבול וקאסיו פרננדס. גם עודד אלקיים צפוי להצטרף כאשר מחירו של וובה בראון מהפועל רמת גן ייקבע בוועדה למעמד השחקן.

"אני שמח מאוד להצטרף לאחד המועדונים הגדולים יותר בישראל", אמר מנגה לאחר החתימה. "שמעתי המון על ההתנהלות המסודרת של המועדון ועל השאיפות שלו לעתיד ואני שמח להיות חלק מהמקום הזה. מאמין שאתרום ואשתלב מהר במרקם החברתי המופלא של הקבוצה ושל העיר ושנגיע יחד להצלחות". מנגה, 24, כבש אשתקד 18 שערים בכל המסגרות במדי הפועל רמת גן שזכתה בגביע המדינה וירדה לליגה הלאומית.

ללא קשר להחתמת מנגה, בקרית שמונה רוצים לצרף עוד שחקן לחלק הקדמי כשנכון לעכשיו שלומי אזולאי הוא השם הבולט, אך בשלב זה לא נעשתה אליו פנייה. במועדון ישמחו מאוד שהגעתו של אזולאי תהיה חלק מעסקה שתכלול מעבר של שמעון אבוחצירא או ברק בדש לחיפה, כשאז את הכסף שיקבלו מחיפה על העברתו של אלעד גבאי ישקיעו בקבוצה ברכישתו של מנגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החוד של הקריה יכלול את סבע, אזולאי ואותו. מנגה במעמד החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד החלק ההתקפי, המאמן ברק בכר מחפש עדיין קשר אחורי זר ברמה גבוהה שיחליף את בריאן חרסיסיץ' שעזב להפועל תל אביב. במועדון אמרו שהם מרוצים מאוד מהסגל שמתגבש כאשר בכר מאמין שאם מנגה וקשר אחורי זר אכן יגיעו יהיה ניתן לדבר חזק בצמרת. המגן עודד אלקיים נחת הבוקר מחופשה פרטית במקסיקו ובימים הקרובים הוא ייפגש עם איזי שרצקי כדי לחתום רשמית על חוזה לשנתיים.

"הצירוף של סבע, כחלון, קאסיו פרננדס ומשה אבוטבול יחזק את הקבוצה משמעותית", אמר גורם במועדון. "אם מנגה ואזולאי אכן יגיעו ועוד קשר אחורי תהיה פה קבוצה שתדבר חזק מאוד בצמרת גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully