וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אסטבן סולארי הוצע, שמו של יוסי שבחון עלה

12.6.2013 / 13:15

החלוץ כבש בחצי העונה האחרונה 7 שערים, אך במועדון שוקלים לחפש חלוץ "רעב יותר". פניה מחודשת נעשתה לימפולסקי

אסטבן סולארי חלוצה של אפולון לימסול ואחיו של שחקן עירוני קרית שמונה בעונה החולפת, דויד סולארי, הוצע לבני סכנין. סולארי בן ה-33 חווה קריירה מצוינת שכללה בין היתר שנתיים באלמריה הספרדית, חמש שנים באפואל ניקוסיה איתה הוא זכה בשתי אליפויות ושיחק איתה בליגת האלופות ו-40 הופעות ו-25 שערים בפומאס מהליגה המקסיקנית החזקה. בחצי העונה האחרונה הוא שיחק באפולון לימסול, כבש שבעה שערים ב-11 משחקי ליגה וסייע לה לזכות בגביע הקפריסאי.

לפי גורמים בסכנין החלוץ הוותיק יכול להגיע בשכר לא גבוה וכרגע ההתלבטות היא האם להנחיתו למרות שהוא נמצא בדמדומי הקריירה שלו, או לחפש חלוץ צעיר ורעב יותר. בשלב זה בסכנין ימשיכו לחפש שחקנים אחרים לעמדת החלוץ, אך אם לא יצליחו למצוא שחקנים ראויים בשבועות הקרובים , אופציית סולארי תעלה שוב על הפרק. אגב, בסכנין היו שמחים לראות את אחיו של החלוץ, דויד סולארי, מגיע לקבוצה אבל העלויות הכרוכות בצירופו הם גבוהות מדי כרגע.

במקביל ממשיך המו"מ עם איציק כהן בו מעוניין המאמן מרקו בלבול. הבלם צריך לסגור את ענייניו מול מכבי חיפה אליה כרטיסו שייך. במקביל בלבול ממשיך לצפות בביצועים של זרים נוספים ונכון לעכשיו אריק דג'מבה דג'מבה הוא הזר היחידי של המועדון ובסכנין מתכוונים להחתים לפחות עוד שניים בעמדות שונות. גם אופציית אוהד קדוסי עדיין נבחנת, אבל בשלב זה השחקן לא מעוניין להגיע. שמו של יוסי שבחון עלה כמועמד, בשלב זה לא נעשה פניה אך בסכנין צפויים לפנות לקשר הוותיק בימים הקרובים. פניה מחודשת נעשתה גם לקשר מכבי חיפה, דלה ימפולסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully