וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "זה שהפסדתי בריצה אחת לא אומר הרבה"

12.6.2013 / 11:50

שיאן העולם מתכונן לרוץ את ה-200 מטר בתחרות ליגת היהלום שתתקיים ביום חמישי באוסלו: "יכול לרדת מ-20 שניות"

אוסלו תארח ביום חמישי את התחרות השישית העונה בסבב ליגת היהלום, והשניה שבה יתחרה האתלט מספר 1 בעולם, יוסאין בולט. הג'מייקני הפסיד במפתיע לג'סטין גאטלין בריצת ה-100 ברומא בשבוע שעבר, והפעם הוא ינסה לתקן במרחק הכפול שגם בו הוא מחזיק בשיא העולם. בולט יתמודד הפעם נגד יריבים נוחים יותר על הנייר כשרק שניים מחזיקים בשיאים אישיים מהירים יותר מ-20 שניות ב-200 מטרים - מדובר בצ'וראנדי מרטינה ההולנדי ובג'ייסומה סעידי נ'דורה הנורבגי.

לקראת התחרות, בולט התייחס להפסד שלו לג'סטין גאטלין ואמר: "ב-2008 הפסדתי במרוץ וזכיתי באולימפיאדה וכך גם ב-2012, כך שזה שהפסדתי במרוץ אחד לא אומר הרבה. אני תמיד מתרכז בתחרויות הגדולות והמטרה שלי היא מדליית הזהב בריצות ה-100 וה-200 באליפות העולם במוסקבה".

על ההופעה הצפויה שלו בנורבגיה אמר בולט, ששיאו העולמי עומד על 19.19 שניות: "אני בכושר לרדת מ-20 שניות, הכל תלוי בזינוק. לא איכפת לי אם יירד גשם, זה אפילו הופך את המסלול למהיר יותר. העיקר שלא יהיה קר מדי".

מי שבולטים בהיעדרם בתחרות הזאת הם האתלטים האמריקאים, שמתכוננים למבחנים הלאומיים לקביעת סגל הנבחרת לאליפות העולם. בריצת ה-100 מטרים לנשים באוסלו המועמדות לניצחון הן שרי אן ברוקס מג'מייקה ואיבט לאלובה מבולגריה. בקפיצה משולשת לנשים תתחרה האוקראינית חנה קנזייבה, שכבר קיבלה תעודת זהות ישראלית אבל עדיין מייצגת את מדינתה הקודמת. בקפיצה לגובה לנשים נקבל קרב מעניין בין האלופה האולימפית מרוסיה, אנה צ'יצ'רובה, לבין בלנקה ולאסיץ' הקרואטית.


אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully