וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שוב חשש מסחבת שתפגע בהכנות

12.6.2013 / 10:17

אחרי פרשת קלינגר, במועדון סיכמו עם שחקנים אך טרם החתימו והדבר עלול לפגוע בחיזוק. גורם: "היה עדיף שהכול ייסגר רשמית"

גורמים בהפועל חיפה חוששים ששחקנים שהגיעו לסיכום יבצעו פניית פרסה בסופו של דבר, זאת לאור העובדה שעם מרביתם לא נערכה חתימה רשמית. כידוע, בחיפה החלו במסע הרכש מוקדם וסיכמו עם חמישה שחקני רכש, אלא שלוואלה! ספורט נודע שרובם כלל לא חתמו עדיין על חוזים. עמיר נוסבאום לדוגמה, סיכם את תנאיו כבר לפני כמה שבועות אך עד היום הבעלים יואב כץ לא אישר רשמית את החוזה, והמגן ששיחק בעונה שעברה בעירוני רמת השרון עדיין לא חתום בקבוצה. בסביבתו של נוסבאום אמרו השבוע שהוא אינו מודאג ויודע שישחק בחיפה בעונה הבאה, אך מנגד לא מבין את פשר הסחבת.

קפטן עירוני רמת השרון עמיר נוסבאום. ברני ארדוב
יואב כץ טרם אישר את החוזה. עמיר נוסבאום/ברני ארדוב

גם שחקנים דוגמת קאלה דרשלר ששיחקו בעונה שעברה במועדון וסיכמו על המשך דרכם עדיין לא קיבלו הודעה שהחוזה אושר סופית. עוד מסתבר היום (רביעי) שלמרות שבחיפה הודיעו רשמית על סיכום עם הבלם הליטאי טאדאס קיאנסקאס ישנם עדיין פערים והבלם עוד לא סגור בקבוצה במאת האחוזים. בחיפה טוענים שהושג סיכום על כל הפרטים ביום ראשון בלילה, אך העניין טרם הוסדר. למרות זאת, בחיפה בטוחים שהבלם ישחק בעונה הבאה בקבוצה לנוכח העובדה שלטענתם הפערים קטנים.

כך גם לגבי שחקנים האחרים. "נכון שהיה עדיף שהכול כבר ייסגר רשמית", הודה גורם במועדון, "אבל אף אחד לא יברח וכל מי שסיכם ישחק במועדון". גורם אחר הוסיף: "זה רק עניין פורמלי. כולם, כולל קאלה, ישחקו בהפועל חיפה".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
לוקח את הזמן. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully