וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הנבחרת הצעירה: "עשו ללוזון לינץ' תקשורתי"

12.6.2013 / 8:29

שחקני הצעירה יצאו להגנת המאמן: "ריחמנו עליו, הכריזו עליו מלחמה". אלטמן: "ישראל לא תנצח את אנגליה בדור הקרוב"

גיא לוזון מסכם את הופעת הנבחרת הצעירה ביורו 2013/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

את סיום משחק הניצחון של הנבחרת הצעירה 0:1 על אנגליה אמש (שלישי) בטדי ליוו הרבה רגשות ואמוציות. זה למעשה היה המשחק האחרון של הנבחרת בסגל השחקנים הנוכחי, תחת המאמן גיא לוזון, זאת אחרי שהמשימה אליה התכוננו כולם במשך כשנתיים וחצי – ההופעה באליפות אירופה לנבחרות צעירות - למעשה הסתיימה.

הקפטן ניר ביטון, שהיה חלק מהנבחרת מהיום בו לוזון מונה למאמן, היה על סף דמעות בסיום ואמר: "עצוב לי. עברנו כברת דרך ביחד, התאמנו כמעט כל שבוע, התחברנו בצורה מיוחדת והיינו ביחד בהמון טורנירים. צברנו חוויות משותפות ולא פשוט שהכול נגמר עכשיו וצריך להמשיך הלאה. אני אזכור את התקופה הזו הרבה שנים".

שחקני נבחרת ישראל הצעירה אופיר קריאף ניר ביטון חוגגים, יורו 2013. ברני ארדוב
"אני אזכור את התקופה הזו עוד הרבה זמן". ביטון/ברני ארדוב

המאמן גיא לוזון, שנראה מאושר אחרי הניצחון, אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "אני גאה בכם. יש כאלו שינסו לגמד או לזלזל, אבל אתם הייתם גברים לאורך כל הדרך ועברתי אתכם את אחת החוויות הכי מרגשות שמאמן יכול לעבור. אני אוהב אתכם ומאחוריכם איפה שלא תהיו. תהיו גאים במה שעשיתם".

שחקנים סיפרו בסיום שלוזון חווה הקלה גדולה אחרי שבוע מאוד קשה מבחינתו: "עשו לגיא לינץ'. אולי הוא טעה עם דודו דהאן, אבל זה הגיע למצב של מלחמה של כל התקשורת נגדו. כולם כאן רצו לנצח בשבילו כי באמת אנחנו כל כך מחוברים אליו - זה הסוד הכי גדול של הנבחרת הזו. ריחמנו עליו ועל כל מה שעושים לו וזה גרם לנו להתאחד ולתת עוד יותר. רצינו לגרום לו נחת, שהוא ייצא לסנטנדרד ליאז' עם גאווה וחיוך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גיא לוזון מאמן ישראל הצעירה חוגג עם השחקנים. ברני ארדוב
תמיכה גדולה מהשחקנים. גיא לוזון/ברני ארדוב

השוער בוריס קליימן, שהיה אחד מהשחקנים הטובים על כר הדשא אתמול, אמר: "כיף לסיים טורניר כזה עם ניצחון ואפס שערים ברשת, זו הרגשה מדהימה. היו הרבה מאוד ביקורות, אני כשוער סופג את רוב הביקורות בגולים, אבל שוכחים את זה ומסתכלים קדימה. אי אפשר לדעת מה היה קורה אם לא היינו סופגים את השער המאוחר נגד נורבגיה. אנחנו מסתכלים על הצד החיובי: עשינו טורניר טוב ונתנו את כל מה שיש לנו".

על הציפיות שהיורו יסדר לו קבוצה באירופה אמר קליימן: "לא חשבתי שהיורו יעיף אותי לאירופה, אני בינתיים רוצה להיות שוער ראשון בהפועל תל אביב. לא התייחסתי לכל הדיבורים ברקע, אני מקווה מאוד שיבוא מאמן שכן ייתן לי את הקרדיט. אני אכבד כל החלטה של רן בן שמעון. שוער שני בהפועל? אני רוצה לשחק, רק מחר-מחרתיים אדע מה קורה".

בוריס קליימן שוער נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
כבר חושב על העתיד בהפועל תל אביב. קליימן/ברני ארדוב

עמרי אלטמן, שנכנס כמחליף ובישל את שער הניצחון של אופיר קריאף, סיכם: "היה כיף גדול לקבל דקות. זה ניצחון שיזכרו עוד הרבה זמן. ישראל לא תנצח את אנגליה שוב בדור הקרוב. היה שבוע מאוד קשה ומאוד מתוח, המשחקים נגד נורבגיה ואיטליה לא עשו טוב ואמרנו לעצמנו שאנחנו חייבים לסיים תקופה כל כך טובה עם ניצחון. יש כאן את המאמן שלי מפולהאם ועוד אנשים נוספים שהגיעו לישראל והתרגשתי לנצח נבחרת כל כך גדולה. אנשים לא מבינים מה עשינו - אמנם לא שיחקנו טוב נגד נורבגיה, אבל הוצאנו נקודה ונגד איטליה עד ההרחקה היינו טובים. התקשורת ריסקה אותנו".

אופיר קריאף, שכבש את שער הניצחון ונבחר לשחקן המצטיין במשחק על ידי אופ"א, אמר: "יש תחושה של פספוס כי אנחנו שווים יותר. גיא לוזון לימד אותנו לא משנה נגד מי משחקים- יובנטוס, ליברפול או מנצ'סטר יונייטד, הכול נמצא באמונה. טדי היה מטורף, זה הקהל הביתי והמשפחה שלי והייתה לי צמרמורת פה. בסיום היה קצת עצב כי עברנו שלוש שנים מדהימות ביחד ועכשיו זה נגמר. אנחנו מקווים שנקבל את הצ'אנס בעתיד גם בבוגרת ושנוכל לעשות דברים דומים. סקאוטים? יש לי חוזה לעוד שנתיים בבית"ר ירושלים וזה הבית שלי אבל אירופה זה תמיד שאיפה וחלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully