וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: שי הולצמן מונה לעוזרו של יוסי מזרחי

11.6.2013 / 12:13

חלוץ העבר שגדל בקבוצה יחבור למאמן אשדוד לשעבר: "המטרה לעלות ליגה". גיל פישל עבר לשמש כעוזרו של קלינגר באשדוד

מכבי נתניה ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה, ואחרי שהחתימה כבר ארבעה שחקנים, התפנה יוסי מזרחי לבחור את עוזרו כשמינה היום את שי הולצמן לתפקיד. הולצמן, ששימש כחלק מהצוות המקצועי של אשדוד בשנים האחרונות, חובר למזרחי בעוד מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא מנהל הקבוצה בנתניה בשנה האחרונה גיל פישל, שמונה הבוקר לעוזרו של ניר קלינגר באשדוד.

הולצמן אמר היום לוואלה! ספורט: "זה מקום חדש ישן עבורי. אני גר בנתניה וזה המקום שגדלתי בו. את תחילת הדרך שלי עשיתי במועדון הזה. נתניה עושים מאמצים מאוד גדולים לעלות ליגה. המטרה שלנו היא לעלות ליגה. אנחנו באים עם אנרגיות מאוד טובות לעשות את זה ואני שמח לחזור למכבי נתניה. יש כלפיי הערכה באשדוד, אבל ניר רצה להביא עוזר מאמן שהוא מכיר אותו ועם יוסי עבדתי כבר, כך שהמעבר הזה יחסית היה טבעי בשבילי. רציתי לעבוד במקום שאני יכול לבטא את היכולות שלי ושרוצים אותו בו ונתניה היה המקום הזה".

הולצמן, 39, גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ושיחק בקבוצה בין 1990 ל-1993 עד שעבר למכבי חיפה. החלוץ שב לנתניה בקיץ 1999 אחרי חזרת הקבוצה לליגת העל, אך עזב במהרה למכבי פתח תקוה. בהמשך שיחק שש שנים במ.ס אשדוד עד שפרש ממשחק בסיום עונת 2008/9 ומאז החזיק בכמה תפקידים אדמיניסטרטיביים בקבוצה הבוגרת ובאקדמיה.

מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי (שמאל) והחלוץ שי הולצמן (ימין). ברני ארדוב
שוב ביחד. שי הולצמן ויוסי מזרחי/ברני ארדוב

פישל, שבעבר שימש כמאמן קבוצת הנוער של נתניה ובחודשים האחרונים הביע רצון לחזור למשרות אימון, אמר: "אני שמח לבוא למועדון מפואר כמו מ.ס אשדוד והכי שמח להיות עוזר של ניר קלינגר. זה כבוד גדול בשבילי. מהיום כולי עסוק באשדוד".

בינתיים המטרה העיקרית של מזרחי בנתניה היא להחתים שוער מוביל, שיוכל לשמש גם כשוער ראשון בליגת העל אם הקבוצה תעלה. בנוסף, בנתניה כבר שוחחו עם ירדן כהן שצפוי להישאר. גם בן בנימין ועידו לוי רצויים בנתניה, בעוד שעידן שריקי מחכה לחזרתו של גיל לב מחו"ל ואז יישבו הצדדים במטרה לסכם האם החלוץ יישאר בקבוצה או לא. טובראנו פינאס צפוי להגיע לארץ להתחיל את האימונים עם נתניה אך במקביל הוא מחפש אופציות בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully