וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמארי לא ישחק תחת בן שמעון בהפועל תל אביב"

11.6.2013 / 10:37

גורמים במכבי פ"ת הציעו למכבי חיפה לקלוט את השחקן תמורת עמאשה. שחר השיב בשלילה. הפועל ת"א: "דמארי יישאר"

"עומר דמארי לא ישחק בעונה הבאה בהפועל תל אביב תחת רן בן שמעון". כך טוענים גורמים במכבי פתח תקוה, שעדיין מחזיקה באחוזים מכרטיסו של השחקן. ביממה האחרונה הציעו הלוזונים את השחקן למכבי חיפה. בשיחה עם נשיא חיפה יעקב שחר האחרון שלל את ההצעה וטען כי הבטיח לאיזי שרצקי שהשחקן יעבור לקרית שמונה במסגרת הטרייד עם אלעד גבאי.

במכבי חיפה אמרו היום: "כרגע שחר שלל את ההצעה בגלל הניסיון לקדם את עסקת הטרייד בין עמאשה לגבאי. אולי נשקול את האופציה בהמשך, אבל זה יקרה רק אם דמארי באמת יעזוב ועמאשה יסרב לשחק בקריית שמונה".

שחקן הפועל תל אביב, עומר דמארי, מול שוער הפועל באר שבע, אוסטין אג'ידה. קובי אליהו
יגיע לקרית אליעזר? עומר דמארי/קובי אליהו

במכבי פתח תקוה אמרו הבוקר: "שמענו כל מיני מסרים מבן שמעון שלא מעריך מספיק את עומר דמארי. אם זה המצב, הוא לא ישחק אצלו. זה נכון שהצענו אותו למכבי חיפה, אבל בינתיים שחר מסרב. אולי נצליח לשכנע אותו בהמשך לבצע את העסקה".

גורמים בהפועל תל אביב אמרו הבוקר: "אין לנו שום רצון בעסקה כזאת. דמארי לא יעבור למכבי חיפה ויישאר בהפועל תל אביב. אנחנו לא לוקחים חלק בניסיון של מכבי פתח תקוה. בניגוד לשמועות, רן בן שמעון מאוד מעריך את השחקן". בהפועל טוענים כי היו מוכנים למכור את דמארי לחו"ל, אך משום שמכבי פתח תקוה אמורה לקבל לפחות מיליון וחצי יורו על מעבר שכזה, הסיכויים שעסקה כזאת תצא לפועל נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully