וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א לבוורן: מיליון שקל או שנממש האופציה על ממן

הקשר מבוקש בבלגיה, האדומים מוכנים לשלם השבחה להפועל חיפה. "לפני מכירת ממן הם חייבים לממש האופציה מולנו"

חנן ממן יישאר בהפועל תל אביב אם בוורן הבלגית לא תשלם עבור רכישת כרטיסו. כידוע לקשר יש חוזה גם לעונה הבאה בהפועל תל אביב, אך זה ייכנס לתוקפו רק אם הקבוצה תעביר עוד 550 אלף שקל להפועל חיפה - דמי השבחה עבור השחקן - עד יום שבת הקרוב, 15 ביוני.

יחד עם זאת ממן מבוקש בבלגיה על ידי בוורן, אך האדומים דורשים עבורו תשלום של מיליון שקל כדי שהם לא יממשו את האופציה על השחקן. בהפועל תל אביב טוענים למעשה בעניין הקשר, כי המועדון ירוויח בכל מקרה. כלומר, ממן מוערך אצל האדומים שמוכנים לשלם את דמי ההשבחה לחיפה עבורו ורואים שחקן לגיטימי בסגל לעונה הבאה, ולכן סיכויים גוברים שהוא יישאר.

שחקן הפועל תל אביב, חנן ממן. ברני ארדוב
חוזהו בהפועל תל אביב ייכנס לתוקפו רק אם הקבוצה תעביר עוד 550 אלף שקל להפועל חיפה. חנן ממן/ברני ארדוב

בהפועל חיפה לא מתכוונים לאפשר להפועל תל אביב לבצע מהלך לפיו תקבל פיצוי מהבלגים, מבלי לממש את האופציה על ממן. אם אכן תירקם עסקה שכזו, הפועל חיפה תפנה להפועל תל אביב בדרישה לתשלום 550 אלף השקלים אותם היא אמורה לקבל אם יחליטו לממש את האופציה על ממן, או שיפנו לערכאות משפטיות.

גורם בהפועל חיפה אמר היום: "קשה לי להאמין שהפועל תל אביב אכן מתכוונת לנסות מהלך שכזה. בכל מקרה זה מהלך לא חוקי והוא לא יכול לצאת לפועל. אם הם רוצים למכור את ממן הם צריכים לממש קודם כל את האופציה, אחרת לא ניתן למצב בו הפועל תל אביב תקבל כסף מבלי שהשחקן בעצם שלה. אנחנו מחכים ל-15 בחודש ואז נהיה חכמים יותר".

במקביל, בהפועל תל אביב לא יעמדו בדרכו אם הקשר רוצה לעבור לשחק בבלגיה ולכן דורשים מהבלגים פיצוי כספי בכדי שהם יוותרו על האופציה להחתימו לעונה הבאה. גורם בכיר בהפועל אמר היום: "בארץ ממן ישחק רק בהפועל תל אביב. אם הוא רוצה לעבור לשחק בבלגיה לא נעמוד בדרכו, אך בוורן תצטרך לפצות אותנו".

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב מול ג'ואל קיטנגה שחקן דודלאנז'. ברני ארדוב
מוכן לעבור לקבוצה אחרת ולא יתעקש על מימוש חוזהו בהפועל תל אביב. אלרואי כהן/ברני ארדוב

מעבר לכך, לאחר ההודעה אתמול על שחרור ששת השחקנים בהם: אלרואי כהן, מחמוד עבאס, ניר נחום, תומר בן יוסף, אריק דג'מבה דג'מבה ונעאל חוטבא, נראה כי להפועל תל אביב לא יהיה קל ל"היפטר" מחלק מהשחקנים הללו. כהן כרגע מוכן לעבור לקבוצה אחרת ולא יתעקש על מימוש חוזהו בהפועל תל אביב, אך ידרוש השלמת פערים אם ימצא קבוצה שלא תהיה מכונה לשלם את מלוא שכרו. הקשר גם בודק אופציות באירופה. הבעיה היותר גדולה מגיעה מכיוון תומר בן יוסף ומחמוד עבאס. השניים כרגע לא מוכנים לעזוב וידרשו שחוזיהם ימומשו ולכן הפועל תנסה למצוא עבורם קבוצה ולשכנע את השחקנים לעבור אליה. בן יוסף שמחזיק חוזה לעונה נוספת מעוניין רק בקבוצה במרכז ואילו עבאס שלו חוזה לשנתיים נוספת מתעקש כרגע להישאר בקבוצה.

איתי מרדכי מונה היום למנהל מחלקת הנוער של הפועל תל אביב. מרדכי קיבל הצעה גם מנצרת עילית אך העדיף את הפועל תל אביב. "אני גאה להצטרף למחלקת הנוער של הפועל תל אביב", אמר מרדכי, "המטרה היא להחזיר את המחלקה להיות מובילה בליגה ולייצר כמה שיותר שחקנים לקבוצה הבוגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully