וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טים טיבו חתם בניו אינגלנד

11.6.2013 / 0:27

הטיבומאניה חוזרת: הפטריוטס העניקו חוזה לק"ב הצעיר והוא ינסה להוכיח את עצמו החל מהמיני-קאמפ שייפתח ביום שלישי

בכל פעם שתישארו בטוחים שביל בליצ'יק לא יכול להפתיע אתכם, הוא ישלוף עוד משהו כזה מהשרוול: טים טיבו, הוא ולא אחר, חתם במדי ניו אינגלנד פטריוטס וינסה למצוא את מקומו בסגל של סגנית אלופת ה-AFC בעונה הבאה.

בארצות הברית מדווחים הלילה (בין שני לשלישי), כי הקוורטרבק, שנחתך מניו יורק ג'טס לפני כחודש וחצי, יקבל חוזה מהפטריוטס ויגיע למיני-קאמפ של הקבוצה, מחנה ההכנה לעונה, שייצא לדרך כבר ביום שלישי הקרוב. בניו אינגלנד, הוא ישוב לשתף פעולה עם מתאם ההתקפה ומאמן הקוורטרבקים של הפטריוטס, ג'וש מקדניאלס, האיש שמתוקף תפקידו כמאמן דנבר ברונקוס בעבר מסר שלוש בחירות דראפט לבולטימור על מנת לשים את ידיו על טיבו. אולי הוא יהיה גם זה שיעזור לו להרים את הקריירה הדועכת.

טים טיבו שחקן ניו יורק ג'טס. Bill Costroun, AP
בית חדש וכלל לא צפוי. טיבו/AP, Bill Costroun

לפני כמה ימים התפרסמה כתבה ב"יאהו" לפיה בליצ'יק שונא את סגנון המשחק של טיבו, אולם המאמן הוותיק הכחיש ואמר: "לכל שחקן יש נקודות חזקות וחלשות, אבל בלי קשר, כל מה שאמרו שאני מרגיש כלפי טיבו זה לא נכון ולא אחראי". כעת, נראה שבליצ'יק ממש מתכוון להוכיח שהוא דובר אמת ולאחר שהקוורטרבק המחליף מייק קפקה שוחרר מהקבוצה, הקוורטרבק הצעיר וסוחף ההמונים, הטיבומאניה, הטיבואינג, ינסה להוכיח שהוא ראוי להיות מחליפו של טום בריידי.

טיבו היה אחד משחקני המכללות המפורסמים והטובים אי פעם, כאשר גרף כקוורטרבק פלורידה שתי אליפויות ותואר הייזמן. הוא הצטרף לדנבר ב-2010 לאחר שנבחר בסיבוב הראשון של הדראפט, במקום ה-25. אחרי עונת השתפשפות, הוא הוקפץ מהספסל באמצע עונתו השנייה וסחף את הברונקוס לריצה מטורפת שהסתיימה רק בחצי גמר ה-AFC, בתבוסה מול הפטריוטס.

לכל אורך אותה עונה ולמעשה, לכל אורך הקריירה הקצרה שלו עד כה, טיבו הואשם ביכולת ירודה, אולם גם גרף לעצמו המוני מעריצים, חלקם בזכות הקשר העז שלו לדת. בסיום 2011 הוא נשלח לניו יורק ג'טס על מנת לפנות מקום לפייטון מאנינג, שהגיע לדנבר, אולם בתפוח הגדול כמעט שלא זכה לקרדיט מהמאמן רקס ריאן, זאת על אף שהקבוצה הפגינה יכולת ירודה ביותר. אולי דווקא בניו אינגלנד הכול ישתנה? בכל מקרה, יהיה מעניין מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully