וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אד ג'ונסון חבט בישבן של עורך דינו ונשלח לכלא

10.6.2013 / 20:39

עסקת הטיעון של כוכב העבר, שהואשם בהכאת אשתו, כבר הייתה סגורה, אבל הוא השתטה, השופטת התרגזה וגזרה מאסר

צ'אד ג'ונסון, פעם אוצ'וסינקו, אף פעם לא היה העיפרון הכי מחודד בקלמר של ליגת ה-NFL. אבל נראה שהפעם הוא באמת הסתבך ברצינות. קת'לין מק'יו, שופטת בית המשפט המחוזי בברווארד קאונטי, פלורידה, גזרה היום (שני) על תופס העבר 30 ימי מאסר בפועל בשל ביזוי בית המשפט.

באוגוסט שעבר, ג'ונסון הואשם כי במהלך מריבה עם אוולין לוזאדה, אשתו הטרייה דאז, כוכבת הריאליטי "נשות הכדורסלנים" ואשתו לשעבר של כוכב ה-NBA אנטואן ווקר, הוא נגח בה ופצע אותה. היא הגישה בקשה להתגרש ממנו לאחר פחות מחודש של נישואין ואילו הוא שוחרר מיידית ממיאמי דולפינס, אליה עבר מניו אינגלנד. בעונה החולפת ג'ונסון, אשר על שמו רשומות 766 תפיסות ליותר מ-11 אלף יארדים לאורך הקריירה הענפה, רובה בסינסינטי, לא מצא קבוצה.

צ'אד גונסון שחקן פוטבול. Patrick McDermott, GettyImages
לא חכם. לא חכם בכלל. ג'ונסון/GettyImages, Patrick McDermott

לבית המשפט הוא הגיע במטרה לסגור סופית את עסקת הטיעון לגבי עונשו, כאשר במקום "בילוי" בכלא, הוא צפוי היה לעשות שירות לקהילה וייעוץ בתור עבודות שירות. אלא שכאשר השופטת מק'יו שאלה את ג'ונסון האם הוא מרוצה מהעסקה שרקם לו עורך דינו אדם סוויקל, השחקן הגיב בטפיחה על ישבנו של עורך הדין, מה שגרם לכל אולם בית המשפט לפרוץ בצחוק עז.

היחידה שלא צחקה, בכלל, הייתה השופטת, שאמרה לג'ונסון: "אתה לא לוקח את זה ברצינות. משהו מצחיק אותך בכל הסיפור הזה? אני לא מוכנה לאשר את עסקת הטיעון. זו לא בדיחה". ג'ונסון עוד ניסה להתנצל, אך ללא הועיל. השופטת גזרה עליו עונש מאסר בפועל של 30 ימים והוא הוצא מבית המשפט באזיקים, כאשר גם התחינות של עורך דינו, שאמר לשופטת: "הוא סובל, הוא איבד כל מה שהיה לו", לא עזרו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully