וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הזר החשוד במעורבות ברצח יטוס למולדתו

10.6.2013 / 17:20

הזר העיד בביהמ"ש והוסר צו עיכוב היציאה מהארץ נגדו. אדיר טובול סיכם בקבוצה לאחר ששוחח עם יוסי מזרחי ששיכנע אותו

צו עיכוב היציאה מהארץ שהוטל על שחקנה הזר של מכבי נתניה הוסר היום (שני). כעת מחכה השחקן לחפציו האישיים ואז יטוס בחזרה לארץ מולדתו. השחקן העיד היום בבית המשפט וחזר על הגרסא בה דבק לאורך כל הדרך לפיה אינו יודע כיצד נרצחה זהבה צ'וקול ושראה אותה פעם אחת בלבד, זאת בניגוד לטענות שקיים איתה קשר על בסיס רומנטי.

לאחר העדות הוחלט להסיר את צו איסור היציאה מהארץ ובימים הקרובים הוא אמור לקבל את האישור הרשמי ולעזוב את ישראל. השחקן הביע בפני עורך דינו גיא עין צבי את תחושותיו ואמר לו שהוא חש הקלה עצומה לנוכח ההחלטה ולנוכח העובדה שסיים עם העדות לה חיכה זמן רב. גם בנתניה קיבלו את ההחלטה בתחושת הקלה.

שחקן מ.ס אשדוד, בנצי מושל, מול שחקן בני סכנין, אדיר טובול. מגד גוזני
שוחח עם יוסי מזרחי והתרצה. טובול/מגד גוזני

בינתיים במועדון ממשיכים בחיזוק הקבוצה לעונה הבאה בליגה הלאומית. אדיר טובול סיכם את תנאיו ויצטרף לקבוצה מעיר היהלומים בעונה הבאה. המאמן יוסי מזרחי שוחח בימים האחרונים עם טובול ושכנע אותו להגיע לקבוצה, זאת למרות שלטענת עירוני רמת השרון השחקן סיכם תנאיו בקבוצה וכאשר הגיע מעמד החתימה הוא הגביר את דרישותיו מה שהביא לפיצוץ במו"מ.

הבשורה היותר משמחת מבחינת המועדון היום היא הההחלטה של רשת המסעדות BBB להמשיך ולתמוך בקבוצה למרות ירידתה לליגה השנייה. רשת המסעדות היוותה העונה את אחד מהספונסרים הבולטים של המועדון.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully