וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעקב וואלה! ספורט: מאות כרטיסים יופשרו לאוהדי הולנד

ההתאחדות ההולנדית התערבה ושלחה מייל לאופ"א, ובקרוב צפויה לצאת הודעה על מכירת כרטיסים נוספים למשחקי היונג אורניה. גם לואי ואן חאל יגיע לחצי הגמר

מסתמן: מחדל הכרטיסים למשחקי הולנד ביורו 2013 על סף פתרון. אחרי שאתמול (ראשון) דווח כאן על קשיי ההולנדים בהשגת כרטיסים למשחקי חצי הגמר והגמר בטורניר; ואחרי שבהתאחדות ההולנדית (KNVB) זעמו על הבעייתיות ושלחו הבוקר מייל לאופ"א בנושא - הערב הוחלט שהאוהדים הכתומים יוכלו לרכוש 50 כרטיסים נוספים למשחק שלב הבתים מול ספרד, וכ-500 כרטיסים נוספים למשחקי ההכרעה בהשתתפות נבחרתם.

כך נמסר מהתאחדות הכדורגל ההולנדית ומארגון אוהדי הולנד בישראל. לפי אותם גורמים, הפשרת מאות הכרטיסים למשחק חצי הגמר עדיין צריכה לעבור אישור סופי של אופ"א ושל הנהלת הטורניר, אך שם טוענים ש"99 אחוז שזה יקרה".

אוהדי הולנד הצעירה. ברני ארדוב
הגוש המעודד רק יגדל. אוהדי הולנד/ברני ארדוב

הולנד ניצחה אתמול 1:5 את רוסיה, ובמחזור הבא, לאחר המשחק מול ספרד, יתברר האם היונג אורניה יפגשו בחצי הגמר את איטליה או נורבגיה. לאחר הפרסום באתר זה, כאמור, המאבק עלה שלב, וכלל את עירוב אופ"א. גם התקשורת ההולנדית נכנסה לתמונה, שם החלו היום לכסות את הפרשה. בכמה כלי תקשורת תהו כיצד נבחרת שעלתה לחצי הגמר לא תוכל לקבל תמיכה מאוהדיה בטורניר. עיתונאים ואוהדים הולנדים שלחו לאופ"א שאילתות בנושא, וכנראה שהלחץ עשה את שלו.

מי שמרכז את עניין הכרטיסים עבור ההולנדים הוא מתיו ריינדרס, מראשי "דאץ' פורום", הקהילה ההולנדית בישראל וארגון האוהדים ההולנדים בישראל. "אני שמח מאוד על החדשות הטובות", אמר ריינדרס לוואלה! ספורט, "ואני מקווה שבקרוב נדע בוודאות שהאוהדים ההולנדים יוכלו לתמוך בנבחרת שלהם גם בחצי הגמר. תודה לכל מי שעזר להציף את הנושא, תודה להתאחדות ההולנדית ולאופ"א, וגם להתאחדות הישראלית על שהבינו כמה הגיוני זה ועל זה שגילו גמישות. עכשיו נותר לאוהדים לבוא ולמלא את חצי הגמר בכתום". ריינדרס מעריך שלמרות העיתוי, לפחות 100 אוהדים יגיעו מהולנד.

כפי שדווח אתמול, לפחות 600 אוהדים הולנדים שגרים בישראל רצו להגיע למשחק הראשון של הולנד, מול גרמניה במושבה, ולא הגיעו כיוון שנמסר להם שאזלו הכרטיסים. ואז, בטלוויזיה, הם ראו את הקרחות, והתאכזבו. מספר אוהדים שהגיעו לאצטדיון נדהמו לגלות שנערכה מכירת כרטיסים בקופות, על אף שאמרו להם בהתאחדות לכדורגל שלא להגיע – כי לא יימכרו כרטיסים. אגב, גם אמש במשחק מול רוסיה, עמדו ליד הקופות ילדים ומכרו כרטיסים בחמישה שקלים. לאוהדים ההולנדים הסבירו הירושלמים שקיבלו את הכרטיסים במתנה ושאין להם עניין בצפייה בטורניר.

לפחות לגבי המשחקים הבאים, לאוהדים ההולנדים יש פחות סיבות לדאגה. מה שיקרה על הדשא זה כבר סיפור אחר.

עוד אוהד הולנדי בחצי הגמר יהיה מאמן הבוגרת לואי ואן חאל, שיגיע למשחק בשבת ויתמוך בנבחרת הצעירה. ואן חאל יגיע עם עוזרו דני בלינד (אביו של המגן השמאלי של הצעירה, דיילי) ויו"ר ההתאחדות ההולנדית. המאמן בן ה-61 יצפה מקרוב ב-12 משחקניו, שנמצאים בסגל הצעירה.

מהנהלת הטורניר נמסר שלא רק לאוהדי הולנד תישמר כמות כרטיסים מסוימים למשחקי ההכרעה, כי אם לכל הנבחרות שיגיעו לשלבים אלו.

תגובת דוברת ההתאחדות מיכל גרונדלנד: "לאור הביקוש הרב וכמובן עם רצון שלא להשאיר אוהדים מאוכזבים מחוץ לאצטדיון (ככל שניתן), נעשים מאמצים גדולים על מנת להקצות כמות של כ-500 כרטיסים לאוהדים ההולנדים לטובת חצי הגמר".

לואיס ואן חאל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
יעקוב מקרוב. ואן חאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully