וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי הגיש תלונה: "רוכברגר ניסה להוריד אותי מהכביש"

10.6.2013 / 19:35

יו"ר רמת השרון לשעבר פנה למשטרה. ראש העיר אמר: "הוא מהלך עליי אימים בניסיונות סחיטה", יצחקי ענה: "הוא פושע"

הבלגן סביב עירוני רמת השרון נמשך. יו"ר הקבוצה לשעבר מאיר יצחקי הגיש היום (שני) תלונה במשטרת גלילות כנגד ראש העיר יצחק רוכברגר, בטענה כי "ניסה להוריד אותו מהכביש במהלך נסיעה ולפגוע בו". יצחקי טוען כי אדם נוסף הגיש היום תלונה נגד רוכברגר בטענה לאיומים.

רוכברגר הגיב ואמר לוואלה! ספורט: "מה זו בדיחה? שיגיש אלף תלונות. האיש הזה רודף אחריי ומנסה לפגוע בי, ואני לא יודע לאן יגיע הניסיון שלו להפריע לי בבחירות".

לאחר מכן ביקש רוכברגר להעביר את ההודעה הבאה: "מאיר יצחקי מהלך עליי אימים בניסיונות סחיטה שבגינם הגשתי תלונה במשטרה. מאיר יצחקי מפעיל אחריי מעקבים של חוקר פרטי ששכר מתוך מטרה לאיים עליי. היום בבוקר הוא עקב אחריי, הוא מפעיל נרקומן כנגדי על מנת להשיג הישגים כספיים. התלונות שלו לא עושות עליי רושם. בימים הקרובים אגיש תלונה נגדו על סחיטה וניסיון להשתלטות על העיריה בדרכים עברייניות ואני מבקש את הגנת המשטרה".

יצחקי הגיב על הדברים ואמר: "בינתיים נגדו יש כתב אישום על זיוף וקבלת דבר במירמה. בינתיים רוכברגר מפעיל בריונות וכוח ומאיים על עובדי עירייה כנגדי. הוא מסית אנשים שיתלוננו תלונות שווא נגדי והתבררו כתלונות שווא, בניגוד אליו שמציג עצמו כצדיק אך אין לו שום זכות להיות ראש עיר עם היושר שלו. מה שעובר עליו זה רק היומן. שלא ישחק אותה מתחסד, הוא בעצמו עבריין ופושע ועובדה שהתלוננו עליו שיפגע באנשים, הוא איים על קציני משטרה וחושב שהוא מעל החוק. אם הוא חושב שהוא חסין אז יש לי חדשות, הוא לא. יש משטרה ויש דין ודיין בישראל".

איציק רוכברגר ראש עיריית רמת השרון. קובי אליהו
טוען כי מדובר בניסיון לפגוע בקמפיין הבחירות שלו. יצחק רוכברגר/קובי אליהו

אסי בלדוט לא צפוי להמשיך בעירוני רמת השרון. ראשי המועדון הודיעו לשחקן שהם מעוניינים לקצץ בשכרו - מה שלא היה מקובל על הקשר הוותיק. לאחר דין ודברים בין הצדדים סוכם שבלדוט ימצא קבוצה חדשה ושרמת השרון תפצה אותו על חלק מחוזהו. השחקן עצמו נמצא בדרכו להפועל רעננה.

לאחר שביום שישי הודיעו במועדון על החתמת אדיר טובול, מסתבר שבמועדון רק סיכמו עם השחקן וציפו לחתימה שלו על החוזה ביום ראשון. לטענת ההנהלה, השחקן הגיע עם דרישות חדשות שלא היו מקובלות על והמו"מ פוצץ. טובול הספיק בינתיים לסכם במכבי נתניה.

טל מעבי (28) מועמד להצטרף לקבוצה ולשמש כמגן השמאלי הבכיר בה. מעבי שיחק אשתקד בהפועל רמת גן ובעבר במכבי הרצליה, הפועל אשקלון, מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה.

מי שנשאר במועדון הוא קובי מוסא, לו היו הצעות מהפועל פתח תקוה והפועל רעננה אך הוא החליט לכבד את חוזהו לעונה נוספת ולהישאר במועדון. המאמן רפי כהן מעוניין לצרף מידית מגן שמאלי ישראלי במקומו של עמיר נוסבאום שעזב. מעבר לכך רוצה כהן בלם ישראלי וקשר התקפי זר ברמה גבוהה.

אסי בלדוט שחקן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
יחפש קבוצה אחרת. בלדוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully