וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה צפויה לפנות לשלומי אזולאי

10.6.2013 / 13:12

הקבוצה הצפונית מעוניינת להחזיר לשורותיה את החלוץ ששוחרר ממכבי חיפה, אך לא במסגרת הטרייד תמורת אלעד גבאי

עירוני קרית שמונה צפויה לפנות רשמית לחלוצה של מכבי חיפה שלומי אזולאי ולנסות לצרף אותו לשירותיה. בקבוצה לא אוהבים את ההתמהמהות של וויאם עמאשה ומעוניינים להחתים שחקנים שרוצים להגיע לקבוצה ולא כאלה שקרית שמונה מהווה עבורם ברירת מחדל. כעת, לאחר שבחיפה הודיעו לאזולאי על שחרורו מהקבוצה, בקרית שמונה מעוניינים מאוד לצרפו זאת לאור ההערכה שיש לצוות המקצועי לשחקן.

שלומי אזולאי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחזור לגליל העליון? שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין

בכל מקרה בקרית שמונה לא מתכוונים לשלב את אזולאי בעסקת הטרייד עם חיפה בשל מעברו של אלעד גבאי לסגנית האלופה, כשאם עמאשה לא יגיע בקרית שמונה יעדיפו לקבל את עודד אלקיים שהגיע להבנות עם המועדון וכסף שיאפשר להביא את דויד מנגה. תמיר כחלון שיצטרף לקבוצה כחלק מהטרייד עם מכבי תל אביב שכלל את עזיבתו של דן איינבינדר לאלופה קרוב לסיכום תנאיו וצפוי לחתום לשלוש שנים במועדון."אלו השחקנים שאנחנו רוצים", אמר גורם בקרית שמונה. "כאלה שרוצים מאוד לשחק אצלנו ולא כאלה שמראש מגיעים מאוכזבים ולא בלב שלם".

למרות הרצון שלא לכלול את אזולאי בטרייד עם גבאי, בקרית שמונה עשויים לכלול את הגעת השחקן בטרייד אחר, שיכלול את שחרורו של שמעון אבוחצירא לחיפה בתוספת כסף שתשלם סגנית האלופה על החלוץ שיעזוב את קרית שמונה. אגב בקרית שמונה מתכוונים להציע גם אפשרות לטרייד נוסף שיכלול את הגעתו של אזולאי לקרית שמונה בתמורה למעבר של ברק בדש לחיפה.

בינתיים ממשיכים בקבוצה לחפש קשר אחורי ברמה גבוהה, כשהאופציה המועדפת היא להחתים זר לעמדה זו. אגב גורמים בקרית שמונה בדקו אצל נציגיו של קובי מויאל האם יהיה מוכן להגיע לקרית שמונה, אך הוא מעדיף קודם כל לבדוק אופציות בחו"ל ונראה שבקריה יחתימו קשר אחורי זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully