וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "התוצאה לא משרתת אותנו, נמשיך באותו קו"

9.6.2013 / 15:33

אחרי ה-0:1 של פורטוגל על רוסיה בשישי, מאמן נבחרת ישראל לא מוותר על ההעפלה למונדיאל: "אנחנו נבחרת מגובשת"

"התוצאה במשחק הזה בוודאי לא משרתת אותנו, את האינטרס שלנו כנבחרת", כך אמר אלי גוטמן לוואלה! ספורט בעקבות הניצחון של פורטוגל 0:1 על רוסיה ביום שישי האחרון, תוצאה ששינתה את תמונת העלייה בבית ו' והעלתה את הסלסאו למקום הראשון בבית.

"אנחנו נבחרת מאוד מגובשת שתמשיך בקו ובדרך שלה ולא תוותר עד השריקה האחרונה", המשיך גוטמן, "התפקיד לימד אותי לא לעסוק בחישובים אלא במשחק הקרוב, והוא ב-14 באוגוסט מול נבחרת אוקראינה, בדרך למשחק מול אזרבייג'אן בצאת ראש השנה. אנחנו נבחרת מגובשת, שיודעת מה היא רוצה מעצמה. נמשיך בקו ובדרך של המשחקים האחרונים".

גם שחקני הנבחרת לא נשמעו אופטימיים, "הניצחון של פורטוגל בעל רוסיה ביום שישי פגע מאוד בסיכויים שלנו לעלות למשחקי ההצלבה. אם לא ננצח בפורטוגל או ברוסיה, לא נעלה לשלב הבא". אחד משחקני הנבחרת הוסיף: "צריך להיות ריאליים, קשה לי להאמין שזה יקרה כי מדובר במעצמות כדורגל, אבל כל עוד יש סיכוי, אנחנו מאמינים". בעקבות התוצאה, הנבחרת של אלי גוטמן מדורגת במקום השלישי בבית, עם שלוש נקודות פחות מהמוליכה החדשה פורטוגל (לה יש משחק עודף מול ישראל) ונקודה פחות מהשנייה רוסיה (לה משחק פחות מאשר לישראל).

מאמן נבחרת ישראלי אלי גוטמן. אדריאן הרבשטיין
הסיכוי הפך לקטן מאוד. גוטמן/אדריאן הרבשטיין

הנבחרת תתארח אצל רוסיה ב-10 בספטמבר ואצל פורטוגל ב-11 אוקטובר, כשעוד קודם לכן היא תארח את אזרבייג'אן (6 בספטמבר). את הקמפיין היא תנעל במשחק בית מול צפון אירלנד (15 באוקטובר).

לפורטוגל נותרו עוד שלושה משחקים, אחד מהם הוא משחק בית מול לוקסמבורג במחזור האחרון. עד אז, נותרו לה שני משחקים בצפון אירלנד ובבית מול ישראל. אם ישראל תחלץ תיקו ברוסיה, אך תפסיד בפורטוגל (ותנצח את אזרבייג'אן וצפון אירלנד בבית), היא תסיים עם 18 נקודות. במקרה כזה, הרוסים, עם ניצחון כפול על לוקסמבורג והתיקו מולנו, כבר מגיעים ל-19 נקודות. לכן, הסיכוי הבולט ביותר של ישראל הוא סנסציה וניצחון בפורטוגל או בקרב הישיר מול רוסיה (עדיף).

כך, הנבחרת תגיע ל-20 נקודות ותתפלל לתיקו רוסי הן בצפון אירלנד והן באזרבייג'אן, שיקבע מאבק סביב הפרש השערים בינינו לבין הרוסים. כמובן שהפסדים ברוסיה ובפורטוגל יותירו אותנו כמעט בודאות מחוץ למירוץ. יש לציין כי גם המקום השני לא מבטיח לישראל דבר, משום ששמונה הסגניות הטובות בלבד יעפילו למשחקי ההצלבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully