וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יוסטון בחרה את מארק אפל במקום ה-1 בדראפט

7.6.2013 / 18:09

האסטרוס לקחו את המגיש בוגר סטנפורד ויליד העיר, שבשנה שעברה סירב לפיטסבורג: "הפכתי לשחקן ואדם טוב יותר"

הדראפט של ליגת הבייסבול לא מרתק כמו זה של הפוטבול או של ה-NBA. למעשה, הוא נערך באמצע העונה ולא מספק חגיגה בפגרה כמו שני האחרים. הדראפט הזה נערך הלילה (בין חמישי לשישי) ומי שבחרה ראשונה, שנה שנייה ברציפות, הייתה יוסטון, שהחליטה ללכת על המגיש מארק אפל בן ה-21, בוגר מכללת סטנפורד.

אפל, שבשנה שעברה נבחר במקום השמיני על ידי פיטסבורג, אך סירב לחוזה שהוצע לו על סך 3.8 מיליון דולר והעדיף לשוב לשנה רביעית ואחרונה במכללה מקליפורניה, כנראה בחר נכון. את העונה הוא סיים עם מאזן 4:10, ERA של 2.12 ו-130 סטרייקאאוטים ב-106 ושליש אינינגים.

מארק אפל מכללת סטנפורד בייסבול. AP
הרבה ציפיות. אפל/AP

האסטרוס, שהפכו לקבוצה השלישית בהיסטוריה שבוחרת בק-טו-בק בחירות דראפט ראשונות, מצרפים את השחקן שנולד ביוסטון שיקווה לעשות את דרכו אל הליגה של הגדולים: "רציתי לסיים את התואר ולהפוך לשחקן, אדם וחבר לקבוצה טוב יותר. אני חושב שעשיתי זאת", אמר אפל הנרגש.

החמישייה הראשונה הושלמה משחקן הבסיס השלישי כריס בריאנט (מסן דייגו), שנבחר על ידי שיקגו קאבס, המגיש ג'ונתן גריי (אוקלהומה), שהלך לקולורדו, המגיש קול סטיוארט, שהגיע היישר מהתיכון למינסוטה והאאוטפילדר קלינט פרייזר, גם הוא מהתיכון, שנבחר על ידי קליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully