וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים בין חרזי לנצרת עילית. יישאר בחיפה?

7.6.2013 / 9:15

לסקאוט הוצעו משרות אחרות בתוך ומחוץ למכבי חיפה אם לא יחתום בלאומית. קשיים במגעים עם בוקילה: "המגעים נמשכים"

במכבי חיפה עובדים שעות נוספות כדי להחתים חלוץ בעל שיעור קומה, אלא שלפי הימים האחרונים עושה רושם שהאפשרויות הכלכליות של המועדון לעומת מועדונים גדולים יותר מטרפדות לא מעט עסקאות.

אחרי המעבר של דמטריס חריסטופי לשוויץ, בחיפה מדווחים על קשיים במשא ומתן עם החלוץ הקונגולזי ג'רמי בוקילה, שעל מועמדותו פורסם אמש. גורם המקורב למשא ומתן אמר אתמול: "אנחנו בשלב המשא ומתן. הסכומים גבוהים מאוד ויהיה קשה להביא שחקן ברמה הזאת, אבל הכל פתוח". כזכור, השחקן מחזיק במספר הצעות מרוסיה ואוקראינה.

חלוץ פטרולול פלוישטי ז'רמי בוקילה. EuroFootball, GettyImages
"הסכומים גבוהים מאוד". בוקילה/GettyImages, EuroFootball

המגן אלעד גבאי יצטרף לאימוני הקבוצה שיפתחו בשבוע הבא, מיד לאחר שיחתום על חוזה לארבע שנים. היכולת של אדי גוטליב במדי הנבחרת הצעירה מרחיקה אותו מהקבוצה. דקל קינן צפוי לחתום בשבוע הבא לארבע שנים, אבל זה יקרה רק לאחר שחיפה תעמוד בדרישותיו - 250 אלף דולר לעונה. חיפה מציעה לבלם כ-200 אלף דולר לעונה.

סקאוט מכבי חיפה אלון חרזי אמנם עזב את תפקידו בסיום העונה, אך מינויו למאמן נצרת עילית נתקל בקשיים ובהתאם לכך הוצע לו להמשיך במועדון. מתברר כי הסקאוט, שעל כוונתו לעזוב את תפקידו ולעבור לאימון פורסם בוואלה! ספורט, עדיין רחוק מסיכום תנאיו בנצרת, שביקשה המלצות מחיפה למינוי מאמנים אחרים, ביניהם איתי מרדכי.

לחרזי הוצעה חלופה אחרת במהלך השבוע - לשמש כמאמן נערים ולהתקדם מקצועית במועדון בו פרש. מנכ"ל נצרת גיל ברעם הודה היום כי: "ערכנו פגישה ראשונית עם חרזי, אך ישנם עוד מועמדים ושום דבר לא סגור". ראוי לציין כי אופצית נצרת עילית עדיין קיימת, אולם לחרזי גם אופציות אחרות לאימון קבוצה מליגת המשנה.

אלון חרזי סקאוט מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
פערים עם נצרת עילית. אלון חרזי/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully