וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: סוכמו תנאיו של יובל נעים

6.6.2013 / 19:57

הצדדים התגברו על הפערים והחתימה אמורה להתבצע בשבוע הבא. ננאד מרינקוביץ' נמצא בתוכניות, קנז'ביץ' מבוקש בפרטיזן

הפועל עכו עשתה היום (חמישי) צעד חשוב בבניית הקבוצה שלה לקראת העונה הבאה, כאשר המאמן יובל נעים סיכם את תנאיו וצפוי לחתום ביום ראשון או שני הבא על החוזה שלו. נעים, שהציל את הקבוצה מירידה בעוהנ החולפת, ניהל משא ומתן עם אנשי המועדון בימים האחרונים והצדדים התגברו על הפערים הכספיים והגיעו בסופו של דבר לעמק השווה. כעת יוכל המאמן להתפנות לבניית הקבוצה, שכזכור תישאר בסופו של דבר בליגה הבכירה אחרי שאיום ההתפרקות הוסר מעליה.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יכול להתחיל לתכנן את העונה הבאה. נעים/אדריאן הרבשטיין

יושב ראש המועדון, יהודה ברשישת, אמר: "אנחנו שמחים שיובל נשאר בהפועל עכו. רצינו אותו ואנחנו בטוחים שהבסיס שיש לנו בסגל אוהב את יובל. זה משהו חשוב, בעיקר מהבחינה החברתית". במקביל, אישרה מועצת העיר עכו את ההסכם שנחתם בתחילת השבוע, מה שיאפשר להזרים את הכספים מהעירייה לקבוצה.

אחת המשימות הראשונות של יובל נעים תהיה להשאיר את שחקני המפתח מהעונה שעברה. מדובר בעיקר בברניסלב יובאנוביץ', הקשר הסרבי המצוין ובבלם סרג'ה קנז'ביץ', המבוקש על ידי פרטיזן בלגרד. השניים מיוצגים על ידי עו"ד ניר עמיר ו-ויקי וקנין. כמו כן, דודו גורש צפוי לחתום על חוזהו בשבוע הבא. בעכו ינסו גם להשאיר את נבוישה מרינקוביץ', כאשר גם אחיו ננאד המשחק בבני יהודה נמצא בתוכניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully