וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מרקו פאישאו חתם בקבוצה

6.6.2013 / 16:47

החלוץ הפורטוגלי, אשר על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לאדומים. גם עומרי קנדה הגיע להבנות

הפועל חיפה סגרה היום (חמישי) עסקת רכש משמעותית: החלוץ הפורטוגלי מרקו פאישאו חתם בצד האדום של הכרמל ויחזק את הקבוצה בעונה הבאה. הבעלים יואב כץ מסר: "מדובר בשחקן אטרקטיבי ומהדרגה הראשונה".

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
יש חיזוק לשלומי דורה/קובי אליהו

השחקן, שהיה מצוי במשא ומתן עם המועדון מזה שבוע, הגיע להבנות ראשוניות והיום אישר הבעלים יואב כץ את המהלך על פי אותן הבנות. לאחר מכן הגיע גם החתימה והשחקן יצטרף לסגל לקראת פתיחת ההכנות לעונה הבאה. את 2012/13 סיים פאישאו עם 15 שערים בליגה הקפריסאית, שם שיחק במדי אתניקוס אכנאס.

מי שעוד הגיע להבנות עם ראשי המועדון הוא המגן עומרי קנדה, כאשר בימים הקרובים הדברים יעלו על הכתב ויועברו לאישורו של כץ.

שחקן הפועל תל אביב, עומרי קנדה. Martin Rose, GettyImages
גם הוא בדרך להפועל חיפה. קנדה/GettyImages, Martin Rose

בנוגע לחלוץ מהראן לאלה, הרי שהשחקן קרוב לסיכום על חוזה לשלוש שנים. כרגע עדיין מפרידים בין הצדדים מספר סעיפים קטנים, אולם ההערכות, מצד לאלה ומצד הקבוצה, הן שהמחלוקות פתירות והשחקן יחתום על החוזה החדש במועדון.

המאמן החדש שלומי דורה יצפה היום במשחקה של נבחרת ליטא מול נבחרת יוון ויעקוב אחר הבלם הליטאי טאדאש קיאנסקאס בן ה-28. אם דורה יתרשם ממנו, תפנה חיפה באופן רשמי לסוכנו ג'קי דהאן במטרה לפתוח במשא ומתן איתו.

אם הבלם הליטאי וקנדה אכן יחתמו על החוזה, הרי שדורה ישלים את החולייה האחורית מבחינתו, כאשר זו תכלול גם את השוער קאלה דרשלר ואת עמיר נוסבאום, שממתינים לאישורו של כץ לגבי על החוזים שלהם וכן את אושרי רואש, שצפוי להישאר עונה נוספת.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully