וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית נצרת עילית מטיל וטו על מינוי אלון חרזי

יצחק סולומון

5.6.2013 / 17:11

גפסו טוען: "לא חושב שהוא צריך להתגלח על חשבוננו". המנכ"ל גיל ברעם: "לא מינו אותי למנכ"ל כדי להתערב לי בעבודה"

שוב חוזר הניגון: ראש העיר נצרת עילית שמעון גפסו מתנגד למינויו של אלון חרזי לתפקיד מאמן הפועל נצרת עילית. המנכ"ל גיל ברעם הודיע כי אם העירייה תתערב לו בשיקולים הוא לא יהיה בקבוצה.

גפסו: "המאמן הקודם דני גולן היה מצוין בהתחשב בעלויות שלו. בעלות שלו לא ניתן להשיג מאמן טוב יותר. יכול להיות שאלון חרזי היה שחקן טוב, אבל הוא לא אימן מעולם ואני לא חושב שהוא צריך להתגלח על חשבוננו. הגענו להישגים ואני לא חושב שצריך לחזור אחורה. לא נכון להביא את אלון חרזי ואנחנו לא קבוצת חסות של מכבי חיפה, עם כל הסימפטיה שלי אליהם. לפעמים, כשאתה מקבל משהו בחינם, זה יכול לעלות ביוקר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לפעמים, כשאתה מקבל משהו בחינם, זה יכול לעלות ביוקר". ליקוורניק, ברעם וחרזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

- אני מבין שאתה מתכוון להטיל וטו על המהלך

"אני מתכוון לנסות לשכנע את ההנהלה שיהיה נכון להשאיר את דני גולן. אני חושב שהוא עשה עבודה מצוינת בהתחשב בתנאים ובתקציב".

מנכ"ל נצרת עילית, גיל ברעם, בתגובה: "לא שמעתי על ההתנגדות של ראש העיר. עד היום אף אחד מלמעלה לא התערב לי בעבודה, ברור לכולם שאני לא מתכוון להיות בובה ואם לא יאפשרו לי לפעול על פי מיטב הבנתי, לא אהיה בהפועל נצרת עילית. אני חושב שלא מינו אותי למנכ"ל כדי להתערב לי בעבודה".

גיל ברעם מסביר ש"אלון חרזי הוא דמות, שחקן נבחרת ישראל לשעבר, אחד שמבין כדורגל. יש לו המון קשרים והוא יכול לעזור לנו במכבי חיפה יותר מכל אחד אחר. הוא אדם מדהים, בחור עם אישיות. הוא חבר טוב של אריק בנאדו, ואריק ירצה בהצלחתו ויעזור לו. אם הם שולחים את אלון לנצרת עילית, זה אומר שהם מבשלים אותו כדי שבעתיד יגיע למכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully