וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה מעוניינת ברועי דיין

5.6.2013 / 15:47

החלוץ שסיים את חוזהו בבלגיה לא פוסל חזרה לישראל ועשוי להחליף בצפון את אבוחצירא. גישושים בעניין כבר החלו

עירוני קרית שמונה מעוניינת בחלוץ רועי דיין, ששיחק בשנתיים האחרונות בבירסחוט הבלגית. דיין, 28, סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי. העדיפות הראשונה של החלוץ היא להישאר באירופה, אך לוואלה! ספורט נודע שבין הצדדים החלו גישושים ראשונים, כאשר השחקן לא פוסל על הסף את האפשרות לחזור לשחק בליגת העל.

בקרית שמונה מבינים ששמעון אבוחצירא לא צפוי להמשיך ומעוניינים מאוד להחתים חלוץ לצידו של אחמד סבע שכבר חתם. השם הבולט היה ויאם עמאשה, אלא שבמועדון החליטו שלא לחכות לחלוץ של מכבי חיפה שמעוניין למצות קודם את האופצייה האירופית ושמו של דיין עלה כמועמד לחתום בקבוצה. החלוץ כבש בשנתיים האחרונות תשעה שערי ליגה ב-32 הופעות במדי בירסחוט.

רועי דיין חלוץ בירסחוט (ימין) מול תמאש היינאל שחקן שטוטגרט. Lars Baron, GettyImages
תשעה שערי ליגה בשנתיים. דיין/GettyImages, Lars Baron

עוד קבוצה ששמו של דיין עלה כמועמד לחזק אותה היא הפועל חיפה אלא שנכון לעכשיו בקבוצה של יואב כץ מתמקדים בניסיונות להחתים את החלוץ הפורטוגלי מרקו פאישאו ורק אם המשא ומתן - שנראה קרוב לסיכום - יתפוצץ בסוף אופציית דיין תהפוך לרצינית יותר.

ובחזרה לקרית שמונה, במועדון סגרו שני מחנות אימון לקראת העונה הבאה. בסוף החודש תחל הקבוצה את אימוניה לקראת העונה הבאה במחנה אימונים של כמה ימים בקיסריה. בנוסף, במהלך חודש יולי תצא הקבוצה ל-11 ימים במירלו, הולנד, שם תשתתף גם בטורניר מרובע שיכלול שלוש קבוצות מהליגה השנייה בהולנד: וולנדאם, טלסטאר ודורדרכט וכן תקיים משחק אימון נוסף מול קבוצה שזהותה עדיין לא נקבעה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully