וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגישה עוד הצעה לאיתי שכטר, דקל קינן מתקרב

5.6.2013 / 12:48

פערים בין החלוץ למועדון, הבלם דרש כ-250 אלף דולר לעונה. גורם על גבאי: ”עשה קפיצת מדרגה”. ראיוס עבר בדיקות רפואיות

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי חיפה מנסה להאיץ את המגעים להעברת איתי שכטר. כפי שפורסם אתמול, הירוקים העבירו הצעה לסוכנו של השחקן, רונן קצב. היום נערכה פגישה נוספת בעניינו של השחקן שדנה בהצעה, במטרה לסכם על מעברו לכרמל. הצדדים טרם סיכמו על מעבר, אבל אם זה יקרה, חיפה תצטרך לשלם לקייזרסלאוטרן בין 800 אלף יורו למיליון יורו תמורת העסקה.

עדיין לא ברור מה יהיה שכרו שנאמד בכ-3 מיליון שקל לעונה בגרמניה, סכום שאותו שחר לא יהיה מוכן לשלם. הירוקים מתכוונים לפנות לקייזרסלאוטרן במקביל למשא ומתן עם החלוץ. במהלך הפגישה שוחחו הצדדים גם על עתידו של דקל קינן, שגם הוא מיוצג על ידי גלעד ורונן קצב. הבלם דרש בין 200 ל-250 אלף דולר לעונה, בחוזה שיבטיח שיסיים את הקריירה בירוק והוא צפוי להאריך את חוזה במועדון.

חלוץ סוונסי איתי שכטר. Tom Dulat, GettyImages
עסקה יקרה. שכטר/GettyImages, Tom Dulat

אלעד גבאי, שלא נמצא בישראל, התבשר אתמול שסיכם במועדון לארבע שנים. הסיכום יהפוך לרשמי לאחר שיחזור לארץ ויחתום על חוזה. "מדובר בשחקן שעשה קפיצת מדרגה גדולה בשנתיים האחרונות. הוא יוסיף המון טכניקה וכוח באגף", אמרו בחיפה.

הקשר רובן ראיוס נחת הבוקר בישראל, עבר בדיקות רפואיות ויחתום בהמשך על חוזה במועדון. בינתיים, עושה רושם שהמגן-קשר אבי ריקן לא יצטרף למועדון. מוקדם יותר הוציאה בית"ר הודעה על סיכום עם השחקן. דמטריס חריסטופי הקפריסאי ירד מהפרק, לאחר שסיכם את תנאיו בשורות סיון השוויצרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. ראובן כהן, ספק 500
חיזוק משמעותי. ראיוס/ספק 500, ראובן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully