וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: התקדמות במגעים עם אליניב ברדה

5.6.2013 / 16:00

החלוץ ערך פגישה חיובית עם אלונה ברקת. מקורב לעסקה: "יש נכונות של שני הצדדים". דג'אני יחתום לשנתיים. עידו לוי מועמד

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת נפגשה היום (רביעי) עם החלוץ אליניב ברדה המועמד לקבוצה. בסיום, שני הצדדים טענו כי הפגישה התנהלה בצורה חיובית ובהתאם לכך קבעו להיפגש פעם נוספת לאחר שובו של ברדה מנסיעה פרטית לחו"ל. גורם המקורב לעסקה אמר היום: "ישנה נכונות של שני הצדדים לסיים את המגעים בצורה חיובית. באר שבע הבינה כי עליה להגדיל את ההצעה והשחקן הבין כי עליו להתגמש כדי לחזור לישראל. כשברדה ישוב מחו"ל ננסה למצוא את הפתרון הטוב לשני הצדדים ולהחזיר אותו לבאר שבע".

ברדה דורש 500 אלף דולר אבל כנראה שיתפשר. "חייבים את ברדה בבאר שבע, כל העיר כאן בטירוף", אמר מקורב לעסקה.

מהפועל באר שבע נמסר בתגובה: "בפגישה, שהוגדרה חיובית ובאווירה טובה, בין נשיאת המועדון אלונה ברקת לחלוץ אליניב ברדה, נרשמה התקדמות במשא ומתן. מיד עם שובו של ברדה מחופשה קצרה בחו"ל ייפגשו הצדדים בשנית".

אליניב ברדה שחקן נבחרת ישראל בכדורגל. קובי אליהו
רוצה לחזור הביתה. ברדה/קובי אליהו

"קובי דג'אני יוסיף עוצמה וכוח למרכז השדה, אלמנט שהיה חסר לקבוצה בעונה שעברה. ההחתמה שלו אינה מקרית, היא מבוססת על תכנון מוקדם ובניית הקבוצה בצורה נכונה יותר. עכשיו צריך להחתים את ברדה". כך אמרו בהפועל באר שבע בעקבות החתמת קשר מכבי נתניה קובי דג'אני, שעל מועמדותו והסיכום עמו פורסם בוואלה! ספורט.

למרות הסיכום המוקדם, במועדון ינסו להחתים גם את רביד גזל מיד לאחר שובו מחופשה פרטית במקסיקו. הצעה כבר הועברה לנציגת הקשר, עו"ד קרן שטיינפלד. בקרוב מאוד יחתום המגן אביתר אילוז על חוזה לשנתיים, כשגם אופיר דוידזאדה יאריך את החוזה שלו בקבוצה. מור שושן מועמד להגיע כבלם נוסף לסגל והצעה כבר הועברה לסוכניו. אם שושן לא יגיע, עידו לוי ממכבי נתניה עשוי להדרים לווסרמיל. באר שבע תפתח את אימוניה ב-23 ביוני וב-18 ביולי תצא למחנה האימונים בפולין.

במועדון מתמקדים גם בהחתמת בלם זר. שלושת המועמדים המובילים למרכז ההגנה הם בלם נבחרת ליטא וקורונה קיילצה, טאדאס קיאנסקאס (27), שמבוקש גם בהפועל חיפה, ושני שחקני אנורתוזיס שאותה אימן רוני לוי בעונה שעברה. מדובר ביורגן קולין (32) וברנקו איליץ' (30).

הפועל חיפה גם אחרי קיאנסקאס

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

קשר מכבי נתניה קובי דג'אני. קובי אליהו
"ההחתמה שלו אינה מקרית, היא מבוססת על תכנון מוקדם ובניית הקבוצה בצורה נכונה יותר". דג'אני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully