וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תזמן את דינו אנדלובו לשיחה ונוטה לשחררו

4.6.2013 / 10:55

החלוץ ייקרא לשיחה בשבוע הבא, גם פיליאבסקי לא בתוכניות. פטריסיו סייג יהיה עוזרו של בנאדו. ראיוס סיכם וינחת לבדיקות

מכבי חיפה נוטה לשחרר את החלוץ דינו אנדלובו. השחקן ייקרא לשיחה בשבוע הבא, לאחר חזרתו מחופשת מולדת, בה יובהר לו מצבו במועדון. במועדון קיבלו החלטה לחפש שלושה שחקני התקפה, שני קשרים וחלוץ, מה שאומר שבנאדו ייאלץ לשחרר מלבד אנדלובו גם את הבלם אנדריי פיליאבסקי. חיפה תוריד ממחירו של הבלם כדי לנסות למכור אותו ואין כל כוונה להשאירו בקבוצה.

בגזרת המצטרפים, הקשר הספרדי רובן ראיוס, המכונה "ראיו", יגיע לפנות בוקר לישראל לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במכבי חיפה. על פי פרסומים ביוון, הירוקים ישלמו 800 אלף יורו לקבוצתו אסטרס טריפוליס שגם תהיה זכאית ל-10 אחוזים ממכירה עתידית. ראיוס סיכם לשלוש שנים וירוויח 300 אלף יורו בעונה הראשונה ו-310 אלף יורו בעונה השנייה ובעונה השלישית. ראיוס בן ה-27 שיחק בשנתיים האחרונות ביוון ואשתקד כבש שבעה שערי ליגה ובישל 11.

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יגיד שלום? דינו אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

הקשר נבחרת שוויץ לשעבר יוהאן פונלנטן הציע את עצמו לאחרונה למכבי חיפה. במועדון שקלו לזמן את השחקן למבחנים, אבל מידע שקיבלו אודות השחקן מונע בשלב זה את בואו ארצה. פונלנטן (27), שנולד בכלל בקולומביה, כבש את אחד השערים מול נבחרת ישראל ב-2:2 הזכור ברמת גן בתקופת אברהם גרנט והוא זכור בעיקר בזכות שיא ששבר, כשהפך להיות המבקיע הצעיר ביותר בטורניר היורו אי פעם. הוא פרש מכדורגל בגיל 26 וחזר מפרישה בגיל 27. בחודש דצמבר האחרון הוא רשם את הופעתו האחרונה בקבוצת איטיאחוי מקולומביה.

הבוקר יימשכו השיחות בגזרת אלעד גבאי, כשנציגו אבי נמני יוזמן לפגישה עם ההנהלה במטרה לסכם על חוזה לארבע שנים. גבאי החליט להישאר בארצות הברית לאחר משחקה של הנבחרת ויחזור ארצה רק בשבוע הבא, בתקווה שיגיע למעמד החתימה בלבד. נציגי מועדון הכדורגל הבלגי קלאב ברוז' אמורים להגיע בקרוב לישראל, כדי לעקוב ולהיפגש עם הקשר אייל גולסה. המטרה היא להחתים את הקשר עוד במהלך הטורניר, אך קודם יצטרכו להגיע לסיכום עם מכבי חיפה שתדרוש עבורו כשני מיליון יורו.

יוהאן פונלאנטן שחקן פ.צ ציריך חוגג שער במוקדמות ליגת האלופות. רויטרס
המבקיע הצעיר ביותר בטורניר היורו. פונלנטן/רויטרס

במועדון ישנו ניסיון לסגור את עסקת דמטריס חריסטופי עוד השבוע, אחרת השחקן יירד מהפרק. "אפשר להביא את חריסטופי לכאן, הוא שחקן מצוין, אבל צריך שיהיה רצון של שני הצדדים". בנאדו רוצה לצרף את ראיוס וחריסטופי יחד, וגם חלוץ זר. בהנחה שאנדריי פיליאבסקי יעזוב, יישאר לו חלוץ נוסף בסגל והוא דינו אנדלובו, שעשוי לעזוב בעקבות הפציעה.

גם רן אבוקרט חזק בתמונה. החלוצים טרנס בויד ורוברט באריץ' ירדו מהפרק, וגם הקשר גוראן צביאנוביץ' כרגע לא בתוכניות. במועדון מקווים שאנדריי פיליאבסקי יימצא קבוצה בקרוב.

בינתיים, בנאדו החליט לצרף לצוות האימון שלו את פטריסיו סייג, ששימש כאחד מאנשי צוות האימון ומתורגמן במכבי תל אביב. בכך השלימה מכבי חיפה את צוות האימון שלה לעונה הבאה שיכולול גם את מאמן הכושר חזי נחשוני שמצטרף לאורי הראל. כזכור, גיורא אנטמן שב למועדון וישמש כמאמן שוערים.

הסקאוט אלון חרזי שעזב בתום העונה את תפקידו נמצא במשא ומתן עם הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הסקאוט החליט לעזוב את המועדון מיוזמתו לאחר שנפגע מההתנהלות שבנוגע לתפקידו. בימים האחרונים קיווה הסקאוט לקבל את תפקיד מאמן הנוער, אך לאחר שלא קיבל אותו החליט לפנות לאפיק אחר.

ראיו שחקן אסטרס טריפוליס, רובן ראיוס סרנה. EuroFootball, GettyImages
קרוב לחתימה. ראיוס/GettyImages, EuroFootball
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully