וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: תורג'מן עשוי לפתוח, מי יהיו המגנים?

3.6.2013 / 18:06

נמשכות ההכנות למשחק הפתיחה של יורו 2013 מול נורבגיה. אלי דסה: ”הלחץ מגיע לשיאים חדשים, נצטרך לרסן אותו”

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הנבחרת הצעירה עורכת הערב (שני) אימון נוסף בשפיים לקראת פתיחת אליפות אירופה לנבחרות צעירות, שתצא עבורה לדרך ביום שלישי עם מפגש נגד נורבגיה. לפני האימון הצטלמו השחקנים לתמונה הקבוצתית.

הנבחרת הצעירה של ישראל. ברני ארדוב
תמונה למזכרת. הנבחרת הצעירה בצילום הרשמי לקראת הטורניר/ברני ארדוב

מגן בית"ר ירושלים אלי דסה אמר: "ההתרגשות בשיאה והלחץ מגיע לשיאים חדשים. יותר מדי לחץ זה לא טוב ונצטרך לרסן אותו לפני המשחק. המשחק הראשון הוא הכי חשוב, אבל גם אם לא ננצח נילחם עד הסוף והתוצאה הסופית תיקבע בתום שלושת המשחקים. אנחנו אנדרדוג בטורניר, מגיעים לפה שחקנים מהטופ שלא סופרים את ישראל, צריך לדעת לתת את המקסימום ולהוציא כמה שיותר נקודות".

לגבי משחק הפתיחה נגד הנורבגים אמר דסה: "התקשורת טועה טעות מרה, נורבגיה העיפה את צרפת ואין לנו זכות להגיד שאנחנו טובים יותר. נבחרת שנתנה חמישה שערים לצרפת לא נופלת מאף נבחרת אחרת".

אדי גוטליב הוסיף: "ההתרגשות מטורפת, שנתיים אנחנו עובדים בשביל האירוע הזה. נבוא למגרש ונוכיח מה אנחנו שווים, יש מתח ולחץ וגם התרגשות חיובית ואני חושב שביורו ייראו את העמידה על המגרש שגיא עובד איתנו עליה ובעיקר לחימה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, אלי דסה. צילום ועריכה: דרור פיקלני, ברני ארדוב
"מגיעים לפה שחקנים מהטופ שלא סופרים את ישראל". דסה/ברני ארדוב, צילום ועריכה: דרור פיקלני

אור ברוך ומונס דאבור חזרו להתאמן בצורה מלאה ביומיים האחרונים. לאורך כל ההכנה בשנה האחרונה תרגל המאמן גיא לוזון את השניים ביחד בהתקפה, אך בשל ההיעדרות הארוכה של השניים בשל הפציעות בחודש האחרון ייתכן כי המאמן יפתח רק אם אחד מהשניים ויעשה רוטציה ביניהם במהלך המשחק. במקרה כזה צפוי אלון תורג'מן לפתוח כחלוץ שני.

בעמדת המגן הימני עדיין מתלבט לוזון בין עופר ורטה לאלי דסה. לאורך החודש האחרון תרגל לוזון את ורטה בהרכב, אך היכולת הטובה של דסה נגד סלובקיה עשויה להקנות לו את המקום. אופיר דוידזאדה וטאלב טואטחה נאבקים על עמדת המגן השמאלי. סינטאיהו סלליך צפוי לפתוח כקשר ימני אם כי גם מוחמד כליבאת בתמונת ההרכב. המאמן גיא לוזון אמר כי רק מחר לאחר האימון המסכם יחליט על ההרכב הסופי, כאשר גם לרמת ההתרגשות והלחץ של השחקנים תהיה השפעה על ההחלטה הסופית.

שחקני הנבחרת הצעירה. ברני ארדוב
הלחץ בשיאו. שחקני הנבחרת הצעירה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully