וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: לחץ על כץ לאשר את החוזה של נוסבאום

3.6.2013 / 12:13

בקבוצה חוששים מסחבת ארוכה בנוגע למגן שכבר סיכם את תנאיו. פערים קטנים עם החלוץ הפורטוגלי מרקו פאישאו

גורמים בפועל חיפה לוחצים על הבעלים יואב כץ לאשר את הסיכום עם עמיר נוסבאום ולהחתים אותו על חוזה לעונה אחת. המאמן שלומי דורה מעוניין מאוד בשחקן שמיועד לאייש את עמדת המגן השמאלי, אך למרות שהשחקן סיכם כבר לפני חמישה ימים, כץ עדיין לא אישר את החוזה. בחיפה חוששים שסחבת ארוכה בנושא תגרום לפיצוץ לא מתוכנן.

נוסבאום מעוניין מאוד לחתום בקבוצה ובשלב זה הבהיר לדורה שאין לו כוונה לחתום במקום אחר ושהוא מחכה לכץ. "אנחנו מאמינים שעמיר יחתום ושיואב יסגור את העניין בימים הקרובים, אבל צריך לזרז את זה כמה שיותר", אמר גורם במועדון.

עמיר נוסבאום שחקן עירוני רמת השרון (ימין) מול עהאד עזאם שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
בינתיים מחכה. נוסבאום/קובי אליהו

בינתיים בצוות המקצועי גם מקווים מאוד שכץ יגיע לסיכום התנאים הכספיים עם מרקו פאישאו, חלוצה הפורטוגלי של אתניקוס מהליגה הקפריסאית שכבש 15 שערים בעונה החולפת. בין החלוץ לבין חיפה קיימים פערים קטנים ובמועדון מקווים שיהיה ניתן להגיע להבנות ושהשחקן יחתום בקבוצה.

חלוץ אחר שנמצא במשא ומתן עם הקבוצה הוא מהראן לאלה, שקיבל מכץ הצעה לחתום על חוזה לשלוש שנים במועדון. לאלה דורש חוזה ארוך טווח בכל קבוצה בה יחתום ונותן לכץ עדיפות בשלב זה. יחד עם זאת, גם בסביבתו אמרו שאם הדברים לא ייסגרו בשבועות הקרובים הוא עשוי לעבור לקבוצה אחרת.

אמיר אבו ניל שכמעט ולא שיחק בשתי העונות האחרונות בשל פציעה יחתום על חוזה חדש באותם תנאים, כשבמועדון מתכוונים לאפשר לשחקן לקבל את האפשרות לשקם את הקריירה אחרי הפציעה הקשה שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully