וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: משה אבוטבול נוטה לקבל את ההצעה

3.6.2013 / 11:44

קשר רמת השרון בשנתיים וחצי האחרונות ייפגש עם הבעלים איזי שרצקי במטרה לסכם. הקבוצה בדקה את אופציית אלי דסה

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי, ייפגש ביום שלישי עם נציגיו של משה אבוטבול במטרה לנסות לקדם את המו"מ בין הצדדים ולהפוך אותו לשחקן הרכש השלישי של הקבוצה העונה. קשר עירוני רמת השרון בשנתיים וחצי האחרונות עדיין לא השיב סופית על ההצעה של קרית שמונה, אבל בסביבתו אמרו שהכיוון חיובי ושנראה שהוא ומשפחתו יתרצו ויסכימו לעבור לצפון הארץ כדי לשחק בשורות האלופה לשעבר.

מתוך הבנה שאלעד גבאי יעזוב, בקרית שמונה מעוניינים להחתים מגן ימני נוסף שיתחרה עם ליאור לוי על ההרכב כשנכון לעכשיו עודד אלקיים הוא המועמד המוביל להגיע. אלקיים שוהה במקסיקו וכשיחזור הוא צפוי לחתום. לוואלה ספורט! נודע שקרית שמונה בדקה גם את האפשרות להחתים את אלי דסה מבית"ר ירושלים, אבל ההערכות הן שזו תדרוש חצי מיליון דולר, מה שהופך את העסקה נכון לבעייתית נכון לעכשיו.

משה אבוטבול עירוני רמת השרון. ניב אהרונסון
מתקרב לצפון. משה אבוטבול/ניב אהרונסון

מי שלא ימשיך הוא דוד סולארי, שהאופציה עליו נגמרה אתמול ולא מומשה מצידה של קרית שמונה. הארגנטינאי הפך למעשה לשחקן חופשי וכמה קבוצות בארץ גיששו לגביו. על פי דיווחים בקפריסין, הוא מועמד גם לכמה קבוצות באי השכן. בקרית שמונה ממשיכים לחפש בלם זר. אחרי שהמאמן ברק בכר יחזור מחופשה בשבוע הבא, הוא צפוי להאיץ את החיפושים אחר בלם זר.

בקבוצה גם ממשיכים לקוות שויאם עמאשה יצטרף בסופו של דבר. גם שמותיהם של דוד מנגה ואלכסנדר דוידוב שוב עלה על הפרק כשהמגעים איתם יחודשו במהלך השבוע. מחר יערוך המועדון טקס לכבוד סיום העונה במחלקת הנוער אליו צפוי להגיע שירצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully